корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск №13 (2019)









УДК 376
(082) ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- Д.І. Шульженко - доктор педагогічних наук, професор кафедри психокорекційної педагогіки Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова;
- О.В.Мамічева - доктор психологічних наук, професор, декан факультету спеціальної освіти ДВНЗ “Донбаський державний педагогічний університет”.
- А.М. Кух - доктор педагогічних наук, доцент. професор кафедри методики викладання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
Редакційна колегія
- В. Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної АПН України;
- О. Вержиховська, кандидат педагогічних наук, доцент;
- О. Гаврилов, кандидат психологічних наук, доцент (голова редакційної колегії);
- В. Гладуш, доктор педагогічних наук, професор;
- В. Кляйн, доктор філософських наук, доцент;
- С. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- Л. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної АПН (науковий редактор);
- Є. Синьова, доктор психологічних наук, професор;
- В. Співак, кандидат психологічних наук, доцент;
- С. Федоренко, доктор педагогічних наук, професор;
- Л. Фомічова, доктор психологічних наук, професор;
- І. Мартиненко, доктор психологічних наук, професор;
- Л. Ханзерук, кандидат педагогічних наук, доцент;
- Д. Супрун, доктор педагогічних наук, доцент;
- Я.Лащік, доктор наук, професор;
- А. Шевцов, доктор педагогічних наук, професор, членкореспондент НАПН України;
- М. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор;
- Д. Шульженко, доктор психологічних наук, професор.
Рецензійна колегія
- М. Букун, доктор наук, професор (Молдова);
- Н.Гаврилова, доктор філософії, доцент (Україна);
- О.Глоба, доктор наук, професор (Україна);
- Д.Дікінсон, доктор наук, професор (США);
- І.Кобель, доктор наук, доцент (Україна);
- О. Константинів, доктор філософії (Україна);
- Е-М.Кулеша, доктор наук, професор (Республіка Польща);
- Т.Лісовська, доктор наук, професор (Республіка Білорусія);
- О. Мартинчук, доктор філософії, доцент (Україна);
- А.Раку, доктор наук, професор (Молдова);
- М. Танаш, доктор наук, професор (Республіка Польща);
- В. Тищенко, доктор філософії, доцент (Україна);
- М. Федоренко, кандидат педагогічних наук (Україна);
- В. Шилонова, доктор філософських наук, доцент (Словацька Республіка);
- С.Яковлева, доктор психологічних наук, професор (Україна).
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол №5 від 25 квітня 2019 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 13 / за ред. О. Гаврилова,В. Синьова. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2019. – 376 с.
ISSN 2413-2578
ICV 2016: 53.06
DOI 10.32626 / 2413-2578.2019-13
У збірнику висвітлюються сучасні тенденції спеціальної та інклюзивної освіти, представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних доробок вітчизнянихта закордонних дослідників. Показані особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційної-розвивальної та реабілітаційної роботи з різними віковими групами дітей з особливими освітніми потребами як в умовах закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти, так і в процесі інклюзивного навчання та сімейного виховання. Збірник включено до переліку видань МОН України, у якому можуть друкуватись статті з корекційної педагогіки (13.00.03) та спеціальної психології (19.00.08). Збірник наукових праць включено до переліку наукометричних баз даних IndexCopernicus, ScholarGoogle. Адресується спеціалістам в галузі спеціальної освіти, докторантам та аспірантам.
ISSN 2413-2578
ICV 2014: 29.63
DOI 10.32626 / 2413-2578.2019-13
Наказом Міністерства освіти і науки України під №455 від 15.04.2014 р. збірник наукових праць «Актуальні питання корекційної освіти» включено до переліку наукових фахових видань України.
УДК 376 (082)
ББК 74.30