Актуальні питання
корекційної освіти
(педагогічні науки)
корекційної освіти
(педагогічні науки)
Авторам!
Information about the reference list.doc
Інформація по списку літератури.doc
Information about the structure of the article.doc
Інформація по структурі статті.doc
Reviewing model for the article.doc
Модель рецензування статті.doc
Ліцензійний договір на використання твору.doc
Статті приймаються двічі на рік на електронну пошту kaflogoped@ukr.net.
Мапа сайту
-
Випуск №14 (2019)
- Аль-Мраят О.Б. - Формування графо-моторних навичок у дітей з аутизмом: теоретичні засади і шляхи реалізації
- Бєлова О.Б. - Особливості розвитку емоційної пам'яті у дітей раннього віку з типовим психофізичним розвитком та порушеннями мовлення
- Гіренко Н.А., Часовська А.С. - Формування професійної компетентності студентів факультету спеціальної освіти для роботи в умовах інклюзивного навчання
- Гаврилов О.В. - Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями тяжкого ступеня
- Галецька Ю.В. - До питання використання розповіді як методу розвитку зв'язного мовлення дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення
- Глущенко І.І. - Засвоєння переносного значення слів та багатозначності у дітей із затримкою психічного розвитку
- Дашковська А.В. - Компетентісний підхід до вивчення стану використання народної іграшки молодшими учнями зі зниженим зором
- Дмітрієва О.І. - Використання практичних видів діяльності у процесі формування правосвідомості старшокласників з порушеннями слуху
- Докучина Т.О. - Профорієнтаційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
- Журавльова Л.С. - Теоретико-методичні основи застосування логопедичного скринінгу в роботі з молодшими школярами
- Коломоєць Т.Г. - Взаємодія фахівців і батьків дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
- Константинів О.В., Каспрович Р.Й. - Профілактика порушень голосу у педагогів
- Кравченко І.В. - Розвиток мовлення дітей дошкільного віку засобами зображувальної діяльності
- Курєнкова А.В. - Методичні особливості проведення сюжетнорольової гри соціального спрямування зі старшими дошкільниками з інтелектуальними порушеннями
- Куриця А.І. - Особливості психоконсультативної та психотерапевтичної роботи з сім'єю, якавиховує дитину з порушенням мовлення
- Левицький В.Е. - Методичні апекти формування основних рухових якостей на уроках фізичної культури в дітей з порушеннями розумового розвитку молодшого шкільного віку
- Луцько К.В. - Передумови формування внутрішнього мовлення у дітей з особливими освітніми потребами в системі спеціального навчання
- Маруда О.Г. - Питання надання правової допомоги людям з інтелектуальними порушеннями в міжнародних документах
- Марціновська І.П. - Ризилієнс підхід у психолого-педагогічній корекції травматичних та стресових станів
- Миронова С.П. - Розвиток свідомого ставлення до навчання у дітей з інтелектуальними порушеннями розвитку в контексті реалізації концепції нової української школи
- Мога М.Д. - Корекційна стретегія у фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень
- Поліковські М. - Вивчення творчо-практичного компоненту образного мовлення в молодших учнів зі зниженим і з нормальним зором
- Притиковська С.Д. - Теоретичні та методичні аспекти розвитку темпоритму мовлення засобами музично-ритмічного та фізичного виховання
- Сімко А.В. - До питання про особливості психомоторної активності і структура рівнів побудови рухів на прикладі дітей з порушеннями психофізичного розвитку.
- Свідерська М.М. - Програма розвитку розуміння мовлення учнями другого класу з комплексними порушеннями психофізичного розвитку
- Сербова О.В., Лопатіна Г.О., Цибуляк Н.Ю. - Емоційне вигорання спеціального педагога
- Синиця А.О. - Актуальність логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем у сучасному соціумі.
- Скрипник Т.В. - Специфіка реалізації міждисциплінарного командного супроводу в інклюзивному освітньому середовищі України
- Таран О.П. , Лісайчук А.С. - Особливості емоційної компетентності дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення
- Федоренко С.В., Гребенюк Т.М., Синьова Є.П., Федоренко І.В. - Вивчення орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів 6-7 класів зі зниженим зором в умовах інклюзивного навчання
- Федорчук Л.П. - До питання формування психолого-педагогічних компетентностей медичних сестер
-
Випуск №13 (2019)
- Бондар В.І. - Диференційоване навчання дітей з особливостями інтелектуального розвитку в закладах загальної середньої освіти
- Гаврилова Н.С. - Методика формування та стимуляції вимови фонем
- Гаяш О.В., Кляп М.І. - Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного-ресурсного центру
- Vladimír K.,Šilonová V., Hladush V. - Actual problems of educational inregration of students in the Slovak republic
- Дубовик М.О. - Стратегії статевого виховання підлітків та юнаків з розладами аутистичного спектра
- Кобель І.Г. - Політика інклюзивності в католицьких університетах світу
- Король А.В. - Логопедичний супровід сімей засобами інформаційно-комунікаційних технологій
- Лісова Л.І. - Труднощі у процесі синтезу усіх даних тексту арифметичної задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
- Ленів З.П. - Когнітивно-компетентісний компонент готовності асистентів учителів до реалізації командної взаємодії в умовах інклюзії
- Лянна О.В., Литвиненко В.А., Ласточкіна О. В. - Організація відновлювально-логопедивної роботи про афазії у осіб післяінсультного стану в ланці взаємодії «логопед - сім'я»
- Ляшко В.В. - До проблеми врахування індивідуальних стильових особливостей дітей з порушеннями псизофізичного розвитку у навчальному процесі спеціальних освітніх закладів
- Мартиненко І.В. - Особистісний профіль як фактор становлення комунікативного потенціалу дитини з недорозвитком мовлення первинного генезу
- Мартинчук О.В. - Інклюзивна педагогіка як науковий чинник формування компетентності у сфері інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами
- Мороз Л.В., Рудих А.Б. - Супровід розвитку усного мовлення в дітей передшкільного віку зі зниженим слухом в умовах сімейного виховання
- Найдьонова Г.О., Нагірняк А.О. - Психологічна корекція сприймання дітей із розладами аутистичного спектру як умова формування соціально прийнятної поведінки
- Орлянська А.В. - Види порушень поведінки у дітей дошкільного віку
- Прядко Л.О. - Аспекти реалізації індивідуалізації навчання дітей з осоюливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти
- Руденко Л.М., Григоренко Т.В. - Компоненти професійної компетентності психолога ( спеціального, клінічного)
- Сахно Т.С. - Проблема формування інформаційно-комунікаційних компетентностей в учнів з інтелектуальними порушеннями
- Синьов В.М., Бистрова Ю.О., Коваленко В.Є., Бистров А.Є. - Висвітлення проблеми емоційно-поведінкових порушень в осіб з інтелектуальною недостатністю в українській психолого-педагогічній науці
- Сілявіна Ю.С. - Експерементальне дослілдення ефективності системи педагогічної реабілітації виховання з особливими освітніми потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру
- Сняткова Т.М. - Психолого-педагогічний супровід дітей з ДЦП з синдромом госпіталізму
- Utiosova O.I. - The characteristics of the main parameters and levels of mastering mathematical knowledge (concepts) by children with moderate and hard backwardness
- Хохліна О.П. - Психолого-педагогічна характеристика учнів з помірною розумовою відсталістю як основавизначення напрямів педагогічної роботи
- Чепурна Л.Г. - Тенденції розвитку підручникотворення для дітей з інтелектуальними порушеннями в Україні (ХХ століття)
- Чередніченко Н.В., Тенцер Л.В. - Зміст та організація логопедичної роботи з подолання дисграфії у молодших школярів в умовах корекційного та інклюзивного навчання
- Шевцов А.Г., Никоненко Н.В. - До питання про порівняння понятійнотермінологічного поля галузі спеціальної освіти в українській та англійській мовах
- Шевченко В.М. - Система корекційно-реабілітаційної допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку в Польщі (1991- 2018)
- Яковлева С.Д. - Психологічний супровід дітей з порушенням психофізичного розвитку (нейрофізіологічний підхід)
- Вибір за авторами
- Вибір за ключовими фразами
- Повний перелік збірників
- Редакційна колегія
- Рецензенти
-
Випуск №12 (2019)
- Андреева О.Ю. - Реализация дифференцированного подхода при формировании связной монологической речи детей с нарушением слуха старшего дошкольного возраста
- Аксаміт Д., Гаврилова Н.С. - Система навчання, виховання та реабілітації дітей з порушеннями розумового розвитку в Україні та Польщі
- Бугера Ю.Ю. - Теоретико-методологічні аспекти формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців у галузі спеціальної освіти
- Галецька Ю.В. - Дослідження сформованості навичок прийому їжі у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуальної недостатності
- Галущенко В.І. - Використання засобів наочного моделювання у корекційно-виховній роботі з дітьми з порушеннями мовлення
- Гаяш О.В. - Основні аспекти діяльності вчителя-олігофренопедагога в сучасних умовах
- Гладун О. Д. - Готовність дітей із затримкою психічного розвитку до навчання в школі
- Даливеля О.В., Мамонько О.В. - Компетентностный подход к подготовке учителей-дефектологов средствами информационных коммуникационных технологий
- Демиденко С.А., Шепелева А.А., Марченя У.М. - Инструментальное и вокальное музицирование как средство формирования чувства ритма у детей среднего дошкольного возраста с общим недоразвитием речи
- Дроздова Н.В., Соловьева О.П. -- К проблеме диагностики графомоторных умений детей с нарушениями речи
- Івахненко А.А., Пущина І.В. - Оцінювання особливостей розвитку психомоторики глухих дітей 7-10 років
- Калацей І.В - Организационно-содержательные аспекты деятельности специалистов психолого-медико-педагогических комиссий по дифференциальной диагностике речевых нарушений
- Кижло І.В. - Методика формирования темпо-ритмической стороны речи у младших школьников с тяжелыми нарушениями речи на логоритмических занятиях
- Колишкін О. В. - Історичні аспекти розвитку адаптивної фізичної культури для осіб із розумовою відсталістю
- Ласточкіна О.В. - Використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності логопеда
- Левицький В.Е. - Збагачення лексичного запасу учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку зображувальними засобами на уроках мови та читання
- Лісова Л.І. - Особливості розв′язування арифметичної задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення на етапі аналізу тексту
- Лопатинська Н.А. - До питання діагностики порушень розвитку комунікативно-мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку із різними типами мовленнєвого дизонтогенезу
- Мартинчук О.В. - Професійна діяльність спеціальних педагогів інклюзивних закладів освіти у країнах з високим рівнем розвитку освітніх систем (на прикладі Великобританії, Фінляндії та Ізраїля)
- Никоненко Н.В. - Особливості організації спеціальної освіти у Cполучених Штатах Америки
- Савінова Н.В. - Змістова та рівнева характеристики готовності майбутніх вчителів-логопедів до роботи в умовах розвивального активно-ігрового середовища
- Саранча І.Г., Мельник Л.В., Ілініч С.Ю. - Психологічний аспект захисту студентської молоді з особливими освітніми потребами в Україні
- Сімко А.В. - Особливості діагностики та корекції психомоторного розвитку дошкільників з інтелектуальними порушеннями на заняттях фізичного виховання
- Товстоган В.С. - Обгрунтування змісту загальнотрудових якостей і ціннісних ставлень в системі формування професійно-трудової компетентності в учнів спеціальної школи
- Утьосов Я.А. - Формування соціальної компетентності у підлітків з інтелектуальними порушеннями
- Утьосова М.М. - Діагностика сприймання простору в дошкільників з інтелектуальними порушеннями
- Ферт О.Г. - Освітній та соціальний компоненти комплексного підходу до організації інклюзивного простору
- Хохліна О.П. - Сутність формування загальнотрудових умінь у школярів з недостатніми інтелектуальними можливостями
- Чопік О.В. - Ставлення педагогів до інклюзивного навчання дітей з розладами спектру аутизму
- Яковлева С.Д., Федорова Т.М. - Стан сформованості емоційної сфери в дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями
-
Випуск №11 (2018)
- Бєлова О.Б. - Особливості розвитку уваги у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення
- Березка С.В. - Модель психокорекції поведінкових розладів дітей дошкільного віку з порушенням інтелекту
- Бистрова Ю.О., Коваленко В.Є. - Тренінг як засіб підвищення професійної компетентності педагогів у сфері інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами
- Боряк О.В. - Система діагностики, формування та корекції мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку
- Вержиховська О.М. - Особливості використання невербальних засобів спілкування при роботі з молодшими школярами з порушеннями інтелектуального розвитку
- Гаврилова Н.С. - Методика корекції порушення артикуляційної моторики рухового обмежуючого типу
- Галецька Ю.В. - Дослідження лексичної сторони мовлення з використанням піктограм у дошкільників з порушеннями розумового розвитку
- Голуб А.В. - Методологія, організація та зміст програмно-методичного комплексу формування та корекції порушення усного мовлення дітей при дизартріях старшого дошкільного віку
- Дем’яненко Б.Т., Слишко М.А., Мухіна Ю.Ю. - Клініко-психологічні особливості та психологічна корекція емоційних та поведінкових порушень у підлітків з акцентуаціями характеру
- Дмітрієва О.І., Докучина Т.О. - Розвиток комунікативної компетентності корекційних педагогів засобами тренінгу командної взаємодії
- Журавльова Л.С. - Аналіз нормативно-правового забезпечення щодо здійснення логопедичної діяльності в умовах початкової школи
- Захарченко М.Р., Паламар О.М. - Дослідження актуального рівня сформованості моральної поведінки у дітей зі зниженим зором
- Кобель І.Г., Dickinson J. - Моделі інклюзії для глухих: погляд із США
- Кравченко І.В. - Історія вивчення можливостей використання компʼютерних ігор у логопедичній роботі з дітьми
- Левицький В.Е. - До питання про психолого-педагогічну підготовку із соціалізації вихованців закладів інтернатного типу підліткового віку
- Лисенкова І.П. - Застосування інноваційних психологічних методів у роботі з дітьми з когнітивними порушеннями
- Лісова Л.І. - Особливості труднощів переказу тексту арифметичної задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
- Лопатинська Н.А. - Історія становлення та розвитку нейрологопедичних досліджень: клінічний аспект
- Луцько К.В. - Розвиток довербального мислення у дитини з особливими освітніми потребами, його корекційний потенціал та можливості практичної реалізації
- Мартинчук О.В. - Дослідження мотиваційних орієнтацій майбутніх спеціальних педагогів як детермінант успішної діяльності в інклюзивному середовищі
- Миронова С.П., Буйняк М.Г., Плохотнюк Н.С. - Професійна компетентність керівника як умова створення інклюзивного простору закладу
- Орлянська А.В. - Недирективні корекційні методики в роботі з дітьми з розладами спектру аутизму
- Позднякова О. Л. - Розвиток інтегральної індивідуальності дітей з аутистичними порушеннями в умовах виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу
- Прядко Л.О. - Проблема організації уроку в інклюзивному закладі освіти
- Свідерська М.М. - Погляди батьків та вчителів на розуміння мовлення молодшими школярами з аутизмом
- Ткач О.М. - Особливості формування комунікативної навички у дітей дошкільного віку з розладами спектру аутизму
- Утьосов Я.А. - Змістові основи соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями
- Утьосова М.М. - Змістові аспекти розвитку сприймання простору в дошкільників з інтелектуальними порушеннями
- Шевченко В.М. - Становлення та розвиток освіти для дітей із сенсорними порушеннями в україні та польщі
-
Випуск №10 (2018)
- Бєлова О.Б. - Етапи формування конструктивної поведінки у молодших школярів з порушеннями мовлення
- Бондар В.І., Гладуш В.А. - Науково-методична діяльність Миколи Опанасовича Козленка
- Гаврилов О.В. - Статистичні дані про організацію освітнього простору для дітей з особливими потребами в системі дошкільних та шкільних закладів
- Гаврилова Н.С. - Методика корекції порушень артикуляційної моторики кінестетичного типу
- Галецька Ю.В. - Ігрові технології як форма роботи з дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю
- Гіренко Н.А., Юрченко Ю.С. - Формування соціально-побутових навичок у учнів з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання
- Глатка Я.В., Опалюк О.М. - Особливості підготовки дітей-логопатів до сімейного життя
- Голуб Н.М. - Напрями роботи з формування змістово-смислової сторони писемного мовлення у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення, затримкою психічного розвитку
- Гуйван Т.В., Опалюк О.М. - Особливості формування та засвоєння рідної мови у дошкільників при порушенні зв’язного мовлення
- Журавльова Л.С. - Науково-теоретичний аналіз сутнісних відмінностей поняття “дисграфія”
- Зелінська-Любченко К.О. - Діагностика моторної алалії: зарубіжний досвід
- Константинів О.В. - Підготовка вчителів трудового навчання для спеціальних шкіл в Україні (1970-1990 рр.)
- Кашуба Л.В. - Інтеграція психолого-педагогічної, соціокультурної та соціально-економічної складових професійної підготовки майбутніх фахівців у процесі викладання спеціальної педагогіки
- Кравець Н.П. - З історії становлення в Україні класифікацій розумово відсталих дітей
- Левицький В.Е. - До питання про причини, діагностику та подолання шкільної дезадаптації першокласників
- Лісова Л.І. - Порівняльна характеристика арифметичних задач, що розв’язують учні загальноосвітньої та спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
- Мілевська О.П. - Сутність поняття „логопедичної гімнастики”: сучасний погляд
- Мороз Л.В. - Застосування засобів рефлексотерапії у корекційно-логопедичній роботі при стертій дизартрії
- Музичко Л.Т. - Подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців
- Нечипоренко В.В., Сілявіна Ю.С. - Становлення сучасної теорії і практики педагогічної реабілітації вихованців з особливими освітніми потребами
- Петух О.В. - Формування життєвих компетентностей особистості з особливими освітніми потребами на засадах педагогіки життєтворчості
- Позднякова О.Л. - Особливості психологічного супроводу виховання учнів освітньо-реабілітаційних закладів
- Призванська Р.А. - До проблеми застосування музичної терапії в системі корекційної роботи з дошкільниками, які мають розлади спектру аутизму
- Саранча І.Г., Синчук Н.В. - Особливості розвитку пізнавальної сфери дітей із порушеннями опорно-рухового апарату
- Серпутько Г.П. - Співпраця закладів загальної середньої освіти з родинами дітей, які мають порушення зору і навчаються в умовах інтегрованого та інклюзивного освітнього середовища
- Сивик Г.Є. - Особливості дефіцитарного когнітивного розвитку дошкільників з розладами спектру аутизму
- Сидорович О.І. - Особливості професійної самосвідомості майбутніх дефектологів на рівні індивідуальної налаштованості на вартості життя
- Сильченко В.В., Кордонець В.В., Вахітова А.Б. - Заїкання у дітей дошкільного віку, способи корекції та подолання
- Сімко А.В. - До питання про особливості психомоторних дій у дітей молодшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями психофізичного розвитку
- Снісаренко О.І. - Стратегія диференціації навчання інклюзивних учнів із затримкою психічного розвитку в умовах загальноосвітнього закладу
- Стахова Л.Л. - Розвиток професійної компетентності учителя-логопеда закладу дошкільної освіти як умова ефективної організації корекційно-розвивального процесу
- Ткач О.М. - Використання масажу для подолання дизартричних порушень
- Товстоган В.С. - Оцінка професійно-трудової компетентності учнів з порушенням розумового розвитку на етапі формуючого експерименту
- Ферт О.Г. - Основні закономірності диференційованого підходу до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі
- Фіцик І.О. - Теоретичні аспекти корекційно-педагогічної роботи з розвитку зорового сприймання у дітей дошкільного віку з порушеннями зору
- Шевченко В.М. - Реформа вищої освіти Польщі в посткомуністичний період
- Шульженко О.Є. - Дослідження емоційного благополуччя в контексті формування емоційної стійкості фахівця для корекційної роботи з аутичними дітьми
-
Випуск №9 (2017)
- Арнаутова Л.В. - Корекція заїкання у вітчизняній та зарубіжній практиці
- Бевзюк М.С. - Особливості підготовки вчителя початкової школи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі
- Бегас Л.Д. - Використання театралізації в процесі навчання та виховання дітей старшого дошкільного віку із заїканням
- Бєлова О.Б. - Дослідження стану агресії у молодших школярів з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення
- Бондар В.І., Золотоверх В.В. - Науково-експериментальна та лікарсько-педагогічна діяльність Володимирського А.В. у період становлення спеціальної освіти в Україні (1900-1936)
- Вержиховська О.М. - Теоретичні основи підготовки дітей з розумовою відсталістю до навчання у школі
- Галецька Ю.В. - До питання використання піктограм у корекційній роботі з розумово відсталими дошкільниками
- Глоба О.П. - Комплементарна реабілітологія: обмеження та можливості використання квантових технологій
- Голуб Н.М. - Науково-методичні аспекти організації пошуково-пізнавальних дій молодших школярів при корекції в них ЗНМ та порушень писемного мовлення
- Дмітрієва О.І. - Умови забезпечення ефективності процесу формування правосвідомості старшокласників з порушеннями слуху
- Докучина Т.О. - Індивідуальний підхід до проведення дидактичних ігор з дітьми з особливими освітніми потребами
- Журавльова Л.С. - Порушення письма як одна з проблем шкільного навчання
- Залевска П. - Підготовка батьків дитини с генетичною хворобою і вродженою патологією. Значення пренатальної педагогіки в ранній допомозі і спеціальній педагогиці
- Зелінська-Любченко К.О. - Роль електроенцефалографічних досліджень у діагностиці алалії
- Золотарьова Т.В. - Методика стимулювання корекції порушень
- Ільченко А.М. - Зміст і напрями освіти дітей з особливими потребами гуманістичної педагогіки М. Монтесорі
- Кобель І.Г. - Як духовность та релігійність можуть впливати на психічне здоров’я нечуючих людей: огляд зарубіжної літератури
- Константинів О.В. - Клуб вихідного дня як інноваційна форма організації виховного процесу у спеціальній школі-інтернат
- Котормус О. - Інтеграційна освіта у перцепції батьків
- Кравченко І.В. - Актуальні питання використання творчих ігрових прийомів у корекційно-логопедичній роботі з дошкольниками із загальним недорозвиненням мовлення
- Kulesza E.M., Butabayeva L.A. - Pros and cons of inclusive education in the opinion of the Kazakh parents of first grade pupils
- Левицький В.Е. - До питання про методику роботи з творами різних жанрів учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку
- Лопатинська Н.А. - Системно-динамічна організація онтогенезу мовленнєвого розвитку
- Луцько К.В. - Дослідження показників реакцій мозку на слуховий, зоровий, тактильний, руховий стимули при сприйманні мовлення та предметів засобами енцефалографії
- Максименко Н.В. - Окремі аспекти вивчення педагогічної практики з формування основ безпеки життєдіяльності в учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку
- Мартинчук О.В. - Нова освітня стратегія підготовки майбутніх фахівців зі спеціальної освіти в Київському університеті імені Бориса Грінченка
- Миронова С.П. - Робота фахівців з сім’ями, які виховують дітей з особливими освітніми потребами
- Островська К.О. - Методи діагностично-корекційної роботи з дітьми з аутизмом
- Паламар О.М. - Психологічні особливості навчально-пізнавальної діяльності дітей з порушеннями зору молодшого шкільного віку: шляхи корекції та компенсації
- Пилипенко О.М. - Психокорекційна технологія розвитку емоційного інтелекту молодших школярів з мовленнєвими порушеннями
- Породько М.І. - Методи оцінювання психомоторного розвитку дітей дошкільного віку з аутистичним спектром порушень
- Призванська Р.А. - Теоретичні та практичні аспекти музикотерапевтичної роботи з дітьми із аутизмом
- Притиковська С.Д. - Використання в корекційно-логопедичних цілях розвитку координаційних здібностей у дітей з мовленневими порушеннями
- Прядко Л.О. - Особливості індивідуалізації навчання в інклюзивному навчальному закладі
- Роменська Т.Г. - Соціально-побутові навички дошкільників із типовим розвитком та дитячим церебральним паралічем: теоретичні витоки та сучасні напрями дослідження
- Руденко Л.М., Федоренко М.В. - Теоретичний підхід до вивчення батьківського ставлення до аутичних дітей
- Саранча І.Г., Синчук Н.В., Моргунова З.П. - Корекція емоційної сфери у дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату засобами арт-терапії
- Сасіна І.О., Гребенюк Т.М. - Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями зору в умовах інклюзивного навчання
- Свідерська М.М. - Характеристика процесу розуміння усного мовлення як структурного елементу імпресивного мовлення
- Синьов В.М., Шульженко Д.І. - Психологія інклюзивної освіти учнів зі спектром інтелектуальних та аутистичних порушень
- Сімко А.В. - Особливості розвитку психомоторної активності дітей
- Скрипник Т.В. - Стратегії класного менеджменту для інклюзивного середовища
- Cтригунова А.І. - Соціально-побутове орієнтування як засіб формування комунікативних умінь у дітей з порушенням розумового розвитку
- Сухіна І.В. - Родинний супровід дітей раннього віку з розладами аутичного спектру: шляхи реалізації
- Таран О.П., Бабич Н.М., Супрун Г.В., Мельніченко Т.В., Кібальна К.О. - Інноваційне застосування методу case-study в професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти (логопедів)
- Ткач О.М. - Структуризація і трансформація семантичних полів слів в онтогенезі
- Товстоган В.С. - Дослідження стану сформованості професійно-трудової компетентності в старшокласників з порушенням інтелектуального розвитку
- Утьосова О.І. - Методика визначення рівня сформованості математичних знань у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю
- Ферт О.Г. - Проблема виявлення гіперактивного розладу з дефіцитом уваги та основні складові педагогічної підтримки дітей з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги
- Хайдарова О.С., Блеч Г.О. - Корекційно-розвивальне навчання з розвитку мовлення дітей з особливими потребами
- Чеботарьова О.В. - Реалізація педагогічної технології трудового навчання школярів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту
- Чопік О.В. - Психолого-педагогічний супровід дітей з ДЦП в інклюзивному закладі
- Шевченко В.М. - Мультимедійні технічні засоби навчання дітей з порушеннями слуху в сучасній школі
- Шевченко C.М. - Особливості навчального процесу дітей з порушеннями слуху на етапі становлення Української незалежної держави
- Шевченко Ю.В. - Соціалізація дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти в Україні
- Шереметьєва О.В., Трофімова Н.Є. - «Педагогічний діагноз» мовного розвитку в ранньому віці
-
Випуск №8 (2016)
- Аксаміт Д., Гіринскі А. Освіта людей з глибокими розумовими вадами, в світлі чинного законодавства і практичних рішень в Польщі
- Бєлова О.Б. - Дослідження стану агресії у молодших школярів з фонетичним недорозвиненням мовлення
- Бондар В.І. - Дидактичні функції професійно-трудового навчання осіб з інтелектуальними порушеннями та умови їх реалізації
- Вержиховська О.М. - Особливості виховання розумово відсталої дитини в сім’ї
- Гаврилов О.В. - Характеристика стану інвалідизації населення в Україні (зведені статистичні показники)
- Гаврилова Н.С. - Типи порушень артикуляційної моторики та особливості їх корекції
- Галецька Ю.В. - Використання вказівок та заохочення при формуванні соціально-побутових навичок у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю
- Дем’яненко Б.Т., Качур Л.Ю. - Роль супервізії в професійній підготовці майбутніх психологів
- Дячок С.Ю. - До питання про історичну періодизацію психічного розвитку дітей
- Єжова Т.Є. - Фізичне виховання дітей з порушеннями зору як засіб реалізації їх права на охорону здоров’я: історико-педагогічне дослідження
- Журавльова Л.С. - Сучасні підходи до вивчення порушень мовленнєвого розвитку молодших школярів
- Зелінська-Любченко К.О. - Мовленнєва діяльність дошкільників із моторною алалією
- Золотарьова Т.В. - Методика стимулювання компенсації порушень
- Каменщук Т. - Методика діагностики рівнів засвоєння просторової знаково-символічної системи знань дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю
- Константинів О.В. - Психолого-педагогічне і методичне забезпечення процесу професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів (друга половина ХХ ст.)
- Левицький В.Е. - До питання про проведення рухливих ігор з учнями молодших класів з порушеним інтелектом
- Лісова Л.І. - Порівняльний аналіз програмних вимог до вмінь розв’язувати арифметичні задачі учнями загальноосвітньої та спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з ТПМ
- Максименко Н.В. - Окремі аспекти функціонування джерел з формування основ безпеки життєдіяльності учнів молодших класів з порушеннями інтелекту
- Марцинковська Б., Конєчна І., Смолінська К. - Формування комунікативної діяльності у дітей з синдромом Аспергера у шкільних ситуаціях
- Млинарчик-Карабін Е. - Питання невербальної комунікації у дітей з аутизмом в контексті теорії свідомості
- Осадча Т.М. - Перцептивна оцінка голосу у дітей дошкільного віку з органічною патологією гортані
- Притиковська С.Д. - Розвиток координаційних здібностей у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення
- Романенко О.В. - Діагностика готовності майбутнього спеціального психолога до професійної діяльності на етапі навчання у вищому навчальному закладі
- Руденко Л.М., Гавриленко Ю.В., Осадча Т.М. - Сучасні підходи до психокорекції емоційних порушень у дітей, хворих на цукровий діабет 1 типу і хронічний тонзиліт
- Савінова Н.В. - Логодіагностика готовності дітей із тяжкими порушеннями мовлення до здійснення базових словотворчих операцій
- Сімко А.В. - Психолого-педагогічні особливості організації рухової активності дітей дошкільного віку з психофізичними порушеннями в сім’ї
- Снісаренко О.І. - Зміст корекційно-розвивального впливу на дітей із затримкою психічного розвитку в умовах освітньої інтеграції
- Ткач О.М. - Характеристика методів дослідження механізмів формування семантичних полів слів
- Утьосова О.І. - Складнощі формування математичних уявлень в учнів молодшого шкільного віку з помірним ступенем розумової відсталості
- Хохліна О.П. - Розвиток як ключова категорія проблеми корекційної роботи у спеціальній освіті
- Шульженко О.Є. - Вивчення психологічних можливостей фахівців до взаємодії з аутичними дітьми в аспекті емоційної стійкості особистості
-
Випуск №7 (2016)
- Aksamit Diana - Psychosocial functioning of the family, raising a child with disability, in the light of research and some selected analysis
- Антибура Ю.О. - Нормативно-правове забезпечення організації індивідуального навчання дітей із комплексними порушеннями розвитку
- Бєлова О.Б. - Вивчення поведінкової агресії у молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку
- Боряк О.В. - Специфіка когнітивного компоненту мовленнєвої діяльності при розумовій відсталості
- Бугера Ю.Ю. - Характеристика основних показників та критеріїв вивчення уваги у розумово відсталих молодших школярів
- Вержиховська О.М. - Особливості вивчення рівня сформованості моральних якостей у молодших розумово відсталих школярів
- Вихляєв Ю.М. - Підвищення рухової активності осіб з обмеженими сенсорними можливостями
- Гаврилова Н.С. - Класифікація порушень артикуляційної моторики
- Галецька Ю.В. - До питання використання міжпредметних зв’язків на уроках географії у спеціальному загальноосвітньому навчальному закладі для розумово відсталих дітей
- Галущенко В.І. - Застосування інноваційних логопедичних технологій у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення
- Гаяш О.В. - Наукова концепція Л.С. Виготського про зв'язок навчання і розвитку та її втілення у корекційній психопедагогіці сьогодення
- Глущенко І.І. - Методика формування лексико-семантичних явищ у молодших школярів із затримкою психічного розвитку (ЗПР)
- Гончаренко Г.М. - Особливості прояву когнітивного компоненту пізнавальної активності розумово відсталих учнів на уроках фізики
- Гриненко О.М. - Роботи над збагаченням словникового запасу учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення в процесі вивчення розділу «Будова слова» на уроках української мови
- Dłużniewska Agnieszka, Kucharczyk Izabella, Al-Khamisy Danuta - Социально-образовательный аспект функционирования ребенка с СДВГ с точки зрения потребности многогранной систематической поддержки
- Дмитрієва І.В. - Командна взаємодія фахівців у процесі індивідуального супроводу дитини в умовах інклюзивного навчання
- Дмітрієва О.І. - Дослідження проблеми формування правосвідомості особистості у спеціальній психолого-педагогічній літературі
- Докучина Т.О. - Особливості діяльності психологічної служби в умовах інклюзивного закладу
- Дудорова Л.Ю. - Обґрунтування засобів активного туризму оздоровчої спрямованості для студентів з обмеженими можливостями здоров’я
- Дячок С.Ю. - Соціальна компетенція як складова формування особистості дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю
- Єжова Т.Є. - Освітня інтеграція дітей з порушеннями психофізичного розвитку як засіб реалізації їх права на освіту: педагогічні пошуки 20-30-х років ХХ ст.
- Єфименко М.М. - Корекція кистьових функцій у дітей з порушеннями психофізичного розвитку
- Журавльова Л.С. - До проблеми корекції мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією
- Заплатинська А.Б., Каліна В.Л. - Система баламетрики у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із порушеннями психофізичного розвитку та труднощами у навчанні
- Зелінська-Любченко К.О. - Розвиток мовленнєвої діяльності у дошкільників в умовах онто- та дизонтогенезу
- Золотарьова Т.В. - Методика стимулювання розвитку в молодших школярів уміння використовувати правила створення композиції в процесі тематичного малювання
- Ільїна Н.В. - Використання конотативних значень слів у комунікативно-мовленнєвій діяльності дітей дошкільного віку
- Картава Ю.А. - Проблеми практики організації музичного виховання дошкільників зі зниженим зором
- Керик О.Є. - Особливості особистісного та соціального розвитку дітей із загальним недорозвиненням мовлення
- Кисличенко В.А. - Логопедичний супровід сім’ї в умовах груп корекції мовлення
- Кібальна К.О. - Особливості діагностики міжособистісних відносин у сім'ях, які виховують дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення
- Коваленко В.Є. - До проблеми діагностування емоційної регуляції розумово відсталих молодших школярів
- Ковальчук І.І. - Порівняльна характеристика інтелектуальної діяльності нормально розвинених і розумово відсталих дітей старшого дошкільного віку
- Кононова М.М., Степаниця Д.Ю. - Об’єктивація психологічних захистів у підлітків із заїканням у форматі активного соціально-психологічного пізнання
- Константинів О.В. - Передумови розробки психолого-педагогічного і методичного забезпечення процесу професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів
- Косевская Б. - Высшее учебное заведение как место приобретения педагогом компетенций и профессиональных квалификаций на примере Академии специальной педагогики им. Марии Гжегожевской
- Кулеша Э.М., Курацки К. - Эффективность сказкотерапии в обуздании страхов детьми в возрасте шести лет
- Левицький В.Е. - До питання про методику організації і проведення уроків ручної праці з учнями з порушеним інтелектом
- Лонтковський Ю.А. - Диференційоване нейрохірургічне лікування локальної спастичності нижніх кінцівок у хворих з органічними ураженнями центральної нервової системи
- Лопатинська Н.А. - Трансдисциплінарний підхід до вивчення системних порушень мовлення
- Луцько К.В. - Розвиток акустичної складової мовлення та її проекція на попередження та подолання мовленнєвих порушень у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
- Ляшко В.В. - Індивідуальний стиль діяльності в контексті компенсаторних можливостей розумово відсталих дітей
- Малинович Л.М., Легендзевич Г.Я. - Структурування проблем дослідження готовності дітей до шкільного навчання
- Манько О.Г. - Розвиток учнів з психофізичними порушеннями на уроках образотворчого мистецтва
- Мартиненко І.В. - Прогнозування в комунікативній діяльності старших дошкільників із системними порушеннями мовлення
- Мартинчук О.В. - Становлення і розвиток інклюзивної педагогіки як галузі педагогічного знання
- Marcinkowska B., Konieczna I., Smolińska K. - Model of communication competences children with Asperger’s syndrome
- Мельніченко Ю.В. - Особливості корекції фізичного розвитку дошкільнят із цервікальним типом рухових порушень засобами горизонтального пластичного балету
- Миронова С.П. - Подолання упередженості щодо осіб з психофізичними порушеннями як шлях до суспільної та освітньої інтеграції
- Мороз О.А. - Проблеми розвитку уяви в старшому дошкільному віці у дітей із загальним недорозвиненням мовлення
- Одинченко Л.К. - Методична організація роботи зі структурними компонентами підручника географії в навчанні дітей з розумовою відсталістю
- Омельченко М.С. - Дослідження сформованості комунікативних навичок у дітей із порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку
- Опалюк О.М. - Особливості використання нетрадиційних технік образотворчого мистецтва на уроках малювання в допоміжній школі
- Павлова Н.В., Тарасенко В.I., Дегтяренко Т.В. - Доцільність використання звукових нейромодуляцій в практиці ранньої корекції тяжких порушень мовлення у дошкільнят
- Пилипенко О.М. - Особливості емоційного інтелекту молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку
- Притиковська С.Д. - Дослідження проявів аутичного спектру у дітей з сенсомоторною алалією
- Проскурняк О.І. - Формування комунікативного репертуару дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального дошкільного закладу
- Прядко Л.О. - Актуальні проблеми диференційованого викладання в інклюзивному навчальному закладі
- Рибак О.А. - Проблеми виховання дітей в сім'ях батьків з інвалідністю
- Родненок М.Є. - Корекція базових психічних функцій пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку із церебральним паралічем засобами Монтессорі-терапії
- Руденко Л.М., Федоренко М.В. - Мультимодальна програма корекції поведінкових порушень у розумово відсталих дітей
- Савицький А.М. - Особливості реалізації уявлень про себе та навколишнє середовище у дітей з синдромом Дауна на початковому етапі індивідуалізованого навчання
- Савінова Н.В. - Проблеми підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу
- Синьов В.М., Шеремет М.К., Руденко Л.М., Шульженко Д.І. - Освітньо-психологічна інтеграція школярів із психофізичними порушеннями в сучасних умовах України
- Синьова Є.П., Федоренко С.В., Федоренко І.В. - Вивчення стану сформованості дій самообслуговування в молодших дошкільників зі зниженим зором
- Сімко А.В. - Особливості психомоторного розвитку розумово відсталих дітей на різних рівнях побудови рухів
- Скрипник Т.В. - Стандартні вимоги до надання кваліфікованої допомоги дітям з розладами аутистичного спектра
- Соколова Г.Б. - Актуальні питання психолого-педагогічного супроводу сімей, які виховують дитину з обмеженими можливостями здоров’я
- Татьянчикова І.В. - Шляхи забезпечення соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку в спеціальному навчальному закладі
- Тищенко В.В. - Логопедична тераностика: концепт нового напряму діагностики та корекції мовленнєвих порушень
- Ткач О.М. - Тематика та зміст занять з формування семантичних полів слів на різних етапах реалізації корекційної методики
- Товстоган В.С. - Методика оцінки професійно-трудової компетентності в учнів із психофізичними порушеннями
- Федоренко М.І., Руденко С.В. - Особливості правового виховання старшокласників з порушеннями зору
- Хворова Г.М. - Програма сприяння компетентному батьківству дітей з полісистемними порушеннями розвитку у реабілітаційних закладах
- Хохліна О.П. - До проблеми суті категорії відображення у психології
- Чопік О.В. - Роль інтерактивних методів у формуванні колективу інклюзивного класу
- Шевцов А.Г. - Кваліфікаційна характеристика окупаціонального терапевта (ерготерапевта) в системі корекційно-реабілітаційної роботи
- Шевцова Я.В., Полещук С.В. - Порівняльний аналіз стану психомоторики і перцептивно-когнітивних функцій учнів з вадами інтелекту
- Шевченко В.М. - Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями слуху в дошкільному закладі
- Шульженко О.Є. - Теоретико-методологічні основи особистісної готовності спеціального (практичного) психолога до корекційної роботи з дітьми із порушеннями аутистичного спектру
- Яковлева С.Д. - Діагностика стану когнітивних процесів в дітей з затримкою психічного розвитку та дітей з дитячим церебральним паралічем
-
Випуск №6 (2015)
- Байбара Т.В. - До питання формування інформаційно-комунікативної компетентності логопеда в системі післядипломної педагогічної освіти
- Бєлова О.Б. - Особливості вивчення саморегульованого виду агресії у молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку
- Вержиховська О.М. - Особливості використання методики формування свідомості та переконання при роботі з розумово відсталими молодшими школярами
- Вишнева І.М. - Організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку в умовах обласної психолого-медико-педагогічної консультації
- Власенко С.Б. - Особливості оцінювання зовнішності оточуючих сліпими молодшими школярами
- Вовк Л.М. - Гендерна система управління у сучасній школі
- Гіренко Н.А. - Особливості виконання практичних завдань з соціально-побутового орієнтування учнями допоміжної школи
- Гладких Н.В., Глушенко К.О. - Діагностика стану розвитку загальної та дрібної моторики у дітей молодшого шкільного віку з комплексними порушеннями опорно-рухового апарату, інтелекту та зору
- Гончар Г.Д. - До проблеми вибору логопедичних методів діагностики стану діалогічного мовлення у дітей з розладами аутичного спектра
- Гончаренко Г.М. - До проблеми розвитку пізнавальної активності в розумово відсталих учнів на уроках фізики
- Горох О.О. - Особливості динаміки психічних станів суб’єкта групового психологічного тренінгу особистісного зростання
- Губарь О.Г. - Феномен мовної особистості в сучасному освітньому просторі: теоретичний аспект
- Гужва М.А. - Передумови налагодження міжвідомчої взаємодії фахівців у процесі допомоги аутичним дітям
- Докучина Т.О. - Залучення батьків до створення ситуації успіху учням з порушеннями пізнавальної діяльності
- Жадленко І.О. - Інноваційні підходи у логопедичній роботі з дітьми з особливими потребами за умов використання корекційно-компенсаційних технологій
- Заїка С.К. - Роль батьків у навчально-виховному процесі дітей дошкільного віку з кохлеарними імплантами
- Заплатинська А.Б. - Методичні основи корекції процесу сенсорної інтеграції дітей з ДЦП засобами темної сенсорної кімнати
- Іваненко А.С. - Статево-рольова ідентифікація як механізм формування у розумово відсталих учнів уявлень про майбутню сім'ю
- Ільїна Н.В. - Механізми розуміння образних засобів мови у дітей із загальним недорозвиненням мовлення
- Кайдалова Г.П. - Формування толерантності між молодшими школярами із різним рівнем психофізичного розвитку як наукова проблема
- Каньоса Н.Г. - Підготовка майбутніх педагогів початкової школи до роботи з дезадаптованими дітьми
- Коваленко В.Є. - Результати впровадження програми корекції порушень емоційного розвитку в учнів індивідуальної форми навчання з розумовою відсталістю
- Коваль Н.І., Коган О.В. - Підготовка студентів до громадянського виховання школярів з особливостями психофізичного розвитку
- Ковальчук Г.П. - Гуманізація управління інноваційними процесами у системі шкільної освіти
- Ковальчук І.І. - Співпраця батьків розумово відсталих дітей старшого дошкільного віку з дошкільним навчальним закладом
- Колишкін О.В. - Соціальна реабілітація як важлива галузь соціалізації осіб з обмеженими можливостями
- Коломоєць Н.Т. - Каністерапія як допоміжний альтернативний засіб спілкування дітей із розладами аутистичного спектра
- Kulesza E.M. - Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole podstawowej i gimnazum w latach 2000-2013 w polskim systemie oświaty
- Лісова Л.І. - Характеристика поетапного формування навчальної діяльності в молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач
- Лопатіна Г.О. - Науково-методичний супровід впровадження інновацій у систему корекційної освіти регіону
- Ляшенко А.Н., Ляшенко А.А. - Основные направления работы школы по профилактике девиантного поведения у учащихся с нарушениями интеллекта
- Макаренко І.В. - Сучасний зміст логопедичного супроводу розумово відсталих школярів в умовах інклюзивного навчання
- Максименко Н.В. - Ознайомлення з основами безпеки життєдіяльності учнів молодших класів з порушеним інтелектом у корекційно-виховній роботі
- Мілевська О.П. - Застосування структурного аналізу розуміння тексту у навчанні учнів із затримкою психічного розвитку
- Омельченко М.С. - Дослідження основних показників підготовленості до школи дітей з порушенням інтелекту
- Опалюк О.М. - Особливості впровадження нетрадиційних технік образотворчого мистецтва в прикладні методики соціальної роботи
- Панченко Т.Л. - Організація домашньої самостійної навчальної роботи учнів з інвалідністю в умовах інклюзії
- Парфьонова Г.І. - Теоретико-методичні основи формування усного зв’язного мовлення у дітей із моторною алалією
- Присакар В.В. - Управління процесом національного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
- Рибкіна Т.О. - Форми позакласної роботи з дітьми, які мають обмежені можливості здоров’я
- Саранча І.Г., Толпаєва О.О. - Розвиток фізичної та емоційної сфери дітей дошкільного віку з психофізичними порушеннями розвитку засобами арт-терапії у поєднанні з реабілітаційної системою «Нірвана»
- Семенишена Т.О., Максимів Г.І. - Особливості формування особистісної готовності дошкільників зі зниженим зором до навчання в школі
- Семко І.В. - Особливості розвитку в дітей зі стійкими інтелектуальними вадами художнього сприймання
- Сербалюк Ю.В. - Державна, громадська та приватна діяльність зі створення навчальних закладів для глухонімих (ХІХ – початок ХХ ст.)
- Сімко А.В. - Перевірка ефективності експериментальної методики корекції психомоторики розумово відсталих дітей дошкільного віку
- Супрун Г.В. - До питання вивчення соціально-психологічної адаптації дітей молодшого дошкільного віку з аутизмом
- Суховієнко Н.А. - Проблема формування узагальнень у дітей дошкільного віку в психолого-педагогічних дослідженнях
- Тарасова В.В. - Особливості готовності до навчання грамоті розумово відсталих дітей
- Хайдарова О.С. - Про підхід до проблеми розвитку дітей з помірною розумовою відсталістю
- Хоменко С.О., Хмелєвська І.В. - Організація психолого-педагогічної допомоги дітям раннього віку з порушеннями психофізичного розвитку: сучасні форми
- Чобанян А.В. - Застосування інформаційно-освітніх ресурсів як засобу розвитку педагогічної компетентності батьків дітей з особливостями інтелектуального розвитку
- Швалюк Т.М. - Формування вміння виконувати складні синтаксичні трансформації речень у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення
- Шевчук В. - До питання професійного іміджу вчителя-дефектолога
- Шишменцев І.М. - Аналіз роботи з виховання культури людських взаємин у процесі ознайомлення з творами української літератури в практиці допоміжної школи
-
Випуск №5 (2015)
- Aksamit D. - Wybrane determinanty kształtowania tożsamości psychospołecznej osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Бабич Н.М. - Вплив сімейного чинника на формування комунікативних навичок у старших дошкільників з порушеннями зору та інтелекту
- Бистров А.Є. - Профілактика некритичної віктимної поведінки розумово відсталих підлітків
- Бодорин К.А., Чуботару Н.Е. - Инклюзивное образование в республике Молдова: вопросы и достижения
- Боряк О.В. - Специфіка формування семіотичної підсистеми мови при дизонтогенезі розвитку (розумовій відсталості)
- Брушневська І.М. - Формування ймовірного прогнозування як психолого-педагогічна проблема
- Wenderlich M. - Co sprzyja rozwijaniu matematycznych uzdolnień u dzieci, młodzieży i ludzi dorosłych? - na podstawie analizy przebiegu życia wybitnych matematyków i wywiadów z osobami matematycznie uzdolnionymi
- Гаврилова Н.С. - Логопедичний масаж як засіб корекції порушень артикуляційної моторики у дітей
- Галецька Ю.В. - Методика формування соціально-побутових навичок у дітей з помірною та важкою розумовою відсталістю
- Галущенко В.І. - Аспекти активізації корекційної роботи з розвитку психо-мовленнєвої та моторної сфери у дітей з дизартричними розладами
- Гаяш О.В. - Навчально-методичне забезпечення навчання грамоти першокласників з вадами інтелекту згідно з державними стандартами освіти
- Геращенко С.І. - Шляхи розвитку комунікативних умінь у розумово відсталих учнів на уроках української мови
- Глоба О.П. - Концепція створення в Україні національної системи корекційно-реабілітаційних послуг
- Горбенко С.Л. - Розвиток розумово відсталих учнів у процесі формування рольової поведінки
- Гриненко О.М., Лактюшина Т.Л., Суріна О.О. - Особливості формування в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення навичок свідомого мовного аналізу
- Дегтяренко Т.М. - Зміна управлінської парадигми в системі корекційно-реабілітаційної допомоги на регіональному рівні
- Дмітрієва О.І. - Система комплексної реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку у Кам’янець-Подільському багатопрофільному навчально-реабілітаційному центрі
- Дубовик О.М. - Теоретичні аспекти вивчення професійно-орієнтованих особливостей особистісних якостей психолога в процесі професійного розвитку та становлення особистості
- Дутковська Р.В. - Психологічні особливості дітей з комплексними порушеннями, які підлягають індивідуальному навчанню
- Журавльова Л.С. - Соціальна адаптація молодших школярів із особливостями психофізичного розвитку
- Золотарьова Т.В. - Характеристика дисипативних функціональних структур, які виникають у системах «Особистість» і «Дефект»
- Ільченко О.В. - Активні форми навчання як умова професійного становлення майбутніх дефектологів-логопедів
- Каменщук Т.Д. - Особливості використання знаків та символів в навчанні дітей з різними порушеннями психофізичного розвитку
- Кисличенко В.А. - Логопедичний супровід сім’ї дитини з дизартричними розладами
- Кісліцина М.В. - Оптимізм як критерій професійного вигорання педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів
- Константинів О.В. - Розвиток змісту і форм професійного трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні (друга половина ХХ ст.)
- Косенко Ю.М. - Навчання історії розумово відсталих школярів у 30-40-х роках ХХ століття
- Кравець Н.П. - Літературні ігри і виховання розумово відсталих учнів як активних читачів
- Кривцова О.Я. - Усне мовлення дітей середньошкільного віку із заїканням
- Кузьмінська Є.О. - Особливості формування звукової структури слова у розумово відсталих дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку
- Kulesza E.M., Brożek D. - Uczeń z inteligencją niższą niż przeciętna w szkole ogólnodostępnej
- Левицький В.Е. - До питання про формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ
- Лепетченко М.В. - Теоретико-методичні основи формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення
- Лопатинська Н.А. - Мовна, мовленнєва та комунікативна компетенції у студентів вищих навчальних закладів як складники фахової культури майбутнього корекційного педагога
- Любчич Н.В. - Ретроспективний аналіз становлення спеціальної методики викладання мови в школах для дітей з розумовою відсталістю
- Мартиненко І.В. - Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення
- Мартинчук О.В. - Студентоцентрований підхід до підготовки фахівців з інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами
- Миронова С.П. - Використання у корекційній роботі з розумово відсталими дітьми нетрадиційних методів лікувальної педагогіки і психотерапевтичних технологій
- Нечипоренко К.С. - Специфіка корекції самооцінки соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності в умовах інтернату
- Одинченко Л.К., Скиба Т.Ю. - До проблеми навчально-методичного забезпечення курсу «Географія України» в спеціальній школі для дітей з вадами інтелектуального розвитку
- Пахомова Н.Г. - Стан сформованості рефлексивно-оцінної складової інтегративної професійної підготовки майбутніх логопедів
- Пінчук Ю.В. - Наукові засади формування навички фонематичного аналізу слова у дітей з вадами мовлення
- Притиковська С.Д. - Використання кінезотерапії у логопедичній практиці
- Прокопенко О.А. - Особливості психологічного супроводу сімей, що виховують дитину з порушеннями слуху
- Проскурняк О.І. - Комунікативна діяльність розумово відсталих підлітків: типологія та рівні
- Прядко Л.О. - Науково-дослідна робота як один із засобів підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку, в інклюзивному навчальному закладі
- Рибченко Л.К. - Інклюзивне навчання дітей з аутизмом в загальноосвітній системі навчання
- Роменська Т.Г. - Проблема формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем: теоретичний аспект
- Руденко Л.М., Федоренко М.В. - Діагностичні аспекти синдрому гіперактивності у розумово відсталих дітей дошкільного віку
- Савицький А.М. - Особливості використання форм і методів індивідуалізації навчання дітей з синдромом Дауна
- Савінова Н.В., Берегова М.І. - Культура мовлення як складова деонтологічної культури корекційного педагога у системі інклюзивної освіти
- Сербалюк Ю.В. - Становлення спеціальної освіти для сліпих дітей в Україні в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.
- Смеречак Л.І. - Підготовка майбутніх соціальних педагогів до корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з ДЦП в умовах реабілітаційного центру
- Соколова Г.Б. - Сучасні підходи до ранньої комплексної допомоги дітям з відхиленнями у розвитку
- Тищенко В.В., Линдіна Є.Ю. - Загальна характеристика системи корекційної роботи з удосконалення шляхів подолання первинного недорозвитку мовлення, розробленої Є.Ф. Соботович
- Ткач О.М. - Особливості вивчення рівня сформованості складових семантичних полів слів
- Товстоган В.С. - Професійно-трудова компетентність як необхідна передумова успішної виробничої адаптації випускників спеціальної школи
- Федоренко М.І. - Напрями підвищення рівня економічного виховання учнів з порушеннями зору
- Федоренко С.В., Рахуба Н.О. - Екологічно-розвивальне середовище як умова формування уявлень про об’єкти неживої природи у старших дошкільників зі зниженим зором
- Хворова Г.М. - Зміст та рівні батьківської компетентності у корекційно-педагогічному аспекті
- Хохліна О.П. - До проблеми суті корекційно-розвивальної роботи в спеціальному освітньому закладі
- Шевцов А.Г., Ільїна О.В. - Нейропсихологічний підхід у корекції розвитку дітей з психофізичними порушеннями
- Шевченко В.М. - Система допомоги дітям з глибокими порушеннями слуху: від раннього виявлення до комплексного супроводу
- Шеремет М.К., Базима Н.В. - Корекційно-розвивальна робота з розвитку комунікативної функції мовлення у дітей з аутистичними порушеннями старшого дошкільного віку
- Шульженко Д.І., Шульженко О.Є. - Емоційна стабільність як чинник особистісної готовності майбутнього психолога до корекційної роботи з аутичними дітьми
-
Випуск №3 (2012)
- Бабяк О.О. - Особливості афективного компонента міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР в шкільній групі
- Базима Н.В. - Особливості протікання етапів мовленнєвої діяльності у дітей з аутистичними порушеннями
- Бєлова О.Б. - Особливості розвитку когнітивних процесів та емоційно-вольової сфери у молодших школярів з ПМР
- Винникова Е.А. - Методика социального развития детей с риском у психическом развитии во втором полугодии жизни
- Власенко С.Б. - Особливості уявлень про власний зовнішній вигляд у незрячих молодших школярів
- Гаврилов О.В. - Про особливості включення інвалідів в систему вищого навчального закладу
- Гаврилова Н.С. - Прийоми формування правильної вимови фонем у дітей
- Галецька Ю.В. - Стан успішності учнів за умови використання технічних засобів навчання на уроках географії в допоміжній школі
- Гаман А.М. - Формування правової освіченості – важливий аспект подальшої соціалізації розумово відсталих школярів
- Гладкая В.В. - Взаимодействие школьных специалистов в коррекционной работе с учащимися с трудностями в обучении
- Гладуш В.А. - Особливості післядипломної освіти педагогів спеціальних навчально-виховних закладів у розвинених країнах Європи
- Григорьева Н.М. - Совершенствование коммуникативной компетентности сурдопедагога
- Гриханов В.П. - Формирование у студентов профессиональных компетенций в процессе преподавания предметной методики обучения учащихся с интеллектуальной недостаточностью
- Дмітрієва О.І. - Вивчення педагогічних умов забезпечення процесу формування правосвідомості старшокласників зі зниженим слухом в навчально-виховному процесі
- Єжова Т.Є. - Ідеї лікувальної педагогіки в контексті забезпечення права дітей з особливостями психофізичного розвитку на охорону здоров’я
- Зайцев И.С. - Специфика социального развития при психофизических нарушениях
- Захарова Ю.В. - Составляющие и структура програмно-методического обеспечения факультативных занятий во вспомогательной школе
- Ільїна Н.В. - Практичні аспекти вивчення образного мовлення у дошкільників із ЗНМ
- Кабелка И.В. - Тестовый контроль знаний студентов в курсах специальных методик
- Каменщук Т.Д. - Особливості формування просторових уявлень як однієї із складової психічної діяльності дітей в нормі та з порушеннями у розвитку
- Константинів О.В. - Педагогічні умови становлення трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні
- Кривцова О.Я. - Проблема заїкання дітей і підлітків у психолого-педагогічній літературі
- Kulesza E.M. - Osiągnięcia poznawcze dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim o wieku umysłowym 3-6 lat – ocena dynamiczna
- Ласточкіна О.В. - Характеристика мовленнєвої підготовки дошкільників
- Левицький В.Е. - До питання про формування здорового способу життя у підлітків з порушеним інтелектом у позакласній виховній роботі в умовах інтернатного закладу
- Лепетченко М.В. - Дослідження здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення
- Лещій Н.П. - Професійна підготовка майбутніх фахівців до роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти
- Лисовская Т.В. - На пути создания электронных образовательных ресурсов для детей с интеллектуальной недостаточностью
- Мамонько О.В., Гаманович В.Э. - Подготовка учителей-дефектологов средствами электронных образовательных ресурсов
- Пахомова Н.Г. - Загальнотеоретичні аспекти інтеграції педагогічних, психологічних і медичних складових професійної підготовки логопедів
- Прохоренко Л.І. - Проблема саморегуляції у молодших школярів із затримкою психічного розвитку
- Руденко Л.М. - Генезис агресивної поведінки у розумово відсталих дітей та її вплив на процеси життєдіяльності
- Ружицька Л.І. - Характеристика типів труднощів при читанні арифметичної задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
- Садова І.І. - Арт-терапія як сучасний метод у системі соціальної роботи педагога з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку
- Свиридович И.А., Яковенко С.В. - Компетентностный подход как основное требование к организации профессиональной подготовки студентов
- Співак Л.А., Співак Я.О. - Вміння вести фенологічні спостереження як один із засобів екологічного виховання учнів спеціальної школи
- Співак Л.М. - Особливості становлення когнітивного компонента у структурі національної самосвідомості студентів-майбутніх корекційних педагогів
- Старцева В.П. - Проблема соціально-побутового орієнтування у спеціальній психолого-педагогічній літературі
- Татьянчикова І.В. - Соціалізація дітей з інтелектуальними вадами як педагогічна проблема
- Товстоган В.С. - Стан мотивації учнів старших класів допоміжної школи до занять з професійно-трудового навчання
- Федоренко С.В. - Історія становлення та діяльності асоціації тифлопедагогів України
- Федорович Л.О. - Аналіз теорії і практики підготовки вчителя- логопеда до професійної діяльності в умовах розбудови національної освіти
- Ханзерук Л.О. - Емоційно-ціннісний розвиток дошкільників з дитячими церебральними паралічами
- Хруль О.С. - Особенности проявления нестандартного поведения детей с нарушениями зрения в условиях интегрированного обучения
- Шеремет М.К., Коломієць Ю.В. - Нейропсихологічні засади формування мовлення у дітей із ТПМ
- Яковлева С.Д. - Навчальна діяльність як показник проведеного корекційного впливу на дітей з вадами розвитку
-
Випуск №2 (2011)
- Бєлова О.Б. - Особливості розвитку особистості молодших школярів з порушеним мовленнєвим розвитком
- Вержиховська О.М. - Психолого-педагогічні основи підготовки розумово відсталих дітей до навчання у школі
- Гаврилов О.В. - Деякі аспекти організації роботи з дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю в республіці Польща
- Гаврилова Н.С., Верхогляд Г.В. - Порівняльна характеристика особливостей недорозвитку фонематичних процесів у першокласників з порушеннями мовлення та у розумово відсталих дітей
- Галецька Ю.В. - Проблема формування соціально-побутових навичок у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі
- Гаман А.М. - Профілактика правопорушень у допоміжній школі – важливий аспект формування правової освіченості дітей з вадами інтелекту
- Калініна Т.С. - Проблема психологічної готовності учнів із ЗПР на етапі переходу до середньої освітньої ланки
- Кирилюк Л.А. - Характеристика особливостей розвитку перцептивних дій у розумово відсталих дошкільників
- Ковиліна В.Г. - Розвиток перцептивно-когнитивних функцій у дітей раннього віку
- Козак А.В. - Корекція моральної поведінки у розумово відсталих дошкільників
- Константинів О.В. - Трудове виховання як засіб становлення особистості розумово відсталих дітей
- Купчак О.М. - Система логопедичної корекція з дітьми із розладами спектру аутизму
- Левицький В.Е. - До питання про методику статевого виховання учнів молодших класів з порушеним інтелектом
- Лепетченко М.В. - Особливості й значення впливу казки на формування творчих проявів дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення
- Липа В.О., Сєрова С.О. - Про деякі проблеми впровадження інклюзивної освіти в Україні
- Литвиненко В.А. - Формування творчої уяви у дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення
- Ляшенко О.О. - Щодо питання про експериментальну програму з курсу "Основи правових знань" в допоміжній школі
- Марцун Н., Хабарова С.П. - Формування емоційно-оціночної лексики старших дошкільників з загальним недорозвитком мовлення
- Матвєєва М.П., Мельник Л.П. - Психотерапія батьків як умова успішності соціально-психологічної реабілітації дитини вадами психофізичного розвитку
- Мілевська О.П. - Корекційні можливості образотворчої роботи з другокласниками із загальним недорозвитком мовлення
- Науменко О.А., Бегина Н.Н. - Використання комп’ютерних вправ під час корекційно-педагогічної роботи з формування звуко-складової структури слова в молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення
- Новак О.М. - Психологічні аспекти писемного мовлення
- Пелюх Ю.С., Посвістак О.М. - Основні напрямки і методи корекційної роботи з усунення мовленнєвих порушень у дітей, які потребують корекції розумового розвитку: практичний аспект
- Ружицька Л.І. - Характеристика труднощів у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
- Сильченко В.В. - Мовленнєвий та комунікативний розвиток дитини з інтелектуальними вадами
- Смоліна О.С. - Медико-біологічні та соціально-педагогічні аспекти затримки психічного розвитку
- Співак В.І., Сербалюк Ю.В. - Особливості особистісно-рольової реабілітації дітей та підлітків
- Сухоніна Н.С. - До проблеми розвитку чуттєвого сприймання під час навчальної діяльності молодших школярів зі зниженим зором
- Татьянчикова І.В. - Соціалізація дітей з порушеннями психофізичного розвитку
- Ткач О.М. - Базові категорії та властивості семантичного поля
- Товстоган В.С. - Оцінювання сформованості основних груп компетентностей учнів на уроках трудового навчання в допоміжній школі
- Тубичко Ю.О. - Комплексна корекція порушень мовленнєвого розвитку в дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії
- Яковлева С.Д. - Вплив розвивального навчання на когнітивну сферу дітей із сенсорною слуховою вадою