Актуальні питання
корекційної освіти
(педагогічні науки)
корекційної освіти
(педагогічні науки)
Авторам!
Вимоги до рецензування (.docx)
Інформація по списку літератури (.docx)
Редакційна етика (.docx)
Ліцензійний договір на використання твору (.doc)
Статті приймаються двічі на рік на електронну пошту kaflogoped@ukr.net.
Ружицька Л.І. - Характеристика типів труднощів при читанні арифметичної задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
21.08.2018
У статті подано результати дослідження типів труднощів при читанні арифметичної задачі молодшими школярами з ТПМ. Визначено, що на етапі читання змісту арифметичної задачі у молодших школярів з ТПМ виникали два типи труднощів: неточність читання та недостатня цілісність читання.
Ключові слова: аграматизми, арифметична задача, артикуляція, недостатня цілісність читання, неточність читання, семантичний, читання.
Статистика
кількість переглядів397
кількість завантажень176
Ще статті цього автора
Пошук за ключовими словами