index copernicus
+38 (03849) 2-70-64

Лісова Л.І. - Порівняльна характеристика арифметичних задач, що розв’язують учні загальноосвітньої та спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення

15.01.2018

У запропонованій статті на підставі аналізу програми загальноосвітньої школи та спеціальної школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення ми бачимо спільні та відмінні типи арифметичних задач, які пропонуються програмою для розв’язування учням початкових класів загальноосвітньої школи та спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Зокрема, в підготовчому класі учні обох категорій мають вміти розв’язувати однакові типи задач, лише для учнів загальноосвітньої школи згадується ще і про логічні задачі. Аналогічні типи задач мають розв’язувати молодші школярі в 1 класі, лише задачі на знаходження невідомого доданку пропонуються для учнів з тяжкими порушеннями мовлення у 2 класі. В 2 класі школярі загальноосвітньої школи вже працюють над складеними та ускладненими арифметичними задачами, а учні з тяжкими порушеннями мовлення ще ні, що спричинено особливостями розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення. На учнів з тяжкими порушеннями мовлення у 3 класі покладається більше навантаження щодо вивчення нових типів арифметичних задач і розпочинається робота над складеними арифметичними задачами. В 4 класі молодші школярі обох шкіл мають працювати над однаковими типами арифметичних задач.

Ключові слова: арифметична задача, загальноосвітня школа, молодший шкільний вік, програма, тяжкі порушення мовлення.

Статистика 189 60