index copernicus
+38 (03849) 2-70-64

Ружицька Л.І. - Характеристика труднощів у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення

15.08.2018

На сучасному етапі розвитку корекційної освіти визначено, що труднощі засвоєння арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення обумовленні недорозвитком у них базових психічних процесів пізнавальної діяльності. А тому, помилки в процесі розв’язування арифметичних задач у цієї категорії дітей виникають на усіх етапах її розв’язування. Не зважаючи на те, що було виявлено окремі особливості засвоєння навчального матеріалу дітьми з тяжкими порушеннями мовлення та причини, ця проблема не втратила своєї актуальності і сьогодні.

Ключові слова: аналіз, арифметична задача, відповідь, мислення, розв’язування, синтез, скорочений запис, типи задач.

Статистика 49 13