Актуальні питання
корекційної освіти
(педагогічні науки)
корекційної освіти
(педагогічні науки)
Авторам!
Вимоги до рецензування (.docx)
Інформація по списку літератури (.docx)
Редакційна етика (.docx)
Ліцензійний договір на використання твору (.doc)
Статті приймаються двічі на рік на електронну пошту kaflogoped@ukr.net.
Ружицька Л.І. - Характеристика труднощів у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
15.08.2018
На сучасному етапі розвитку корекційної освіти визначено, що труднощі засвоєння арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення обумовленні недорозвитком у них базових психічних процесів пізнавальної діяльності. А тому, помилки в процесі розв’язування арифметичних задач у цієї категорії дітей виникають на усіх етапах її розв’язування. Не зважаючи на те, що було виявлено окремі особливості засвоєння навчального матеріалу дітьми з тяжкими порушеннями мовлення та причини, ця проблема не втратила своєї актуальності і сьогодні.
Ключові слова: аналіз, арифметична задача, відповідь, мислення, розв’язування, синтез, скорочений запис, типи задач.
Статистика
кількість переглядів344
кількість завантажень156
Ще статті цього автора
Пошук за ключовими словами