index copernicus
+38 (03849) 2-70-64

Гуйван Т.В., Опалюк О.М. - Особливості формування та засвоєння рідної мови у дошкільників при порушенні зв’язного мовлення

15.01.2018

У статті здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо проблеми формування та засвоєння рідної мови у дошкільників при порушенні зв’язного мовлення, з’ясовано необхідність взаємозв'язку між різними сторонами роботи з розвитку мовлення, що не потребує особливих доведень, бо цей взаємозв'язок зумовлений взаємозв'язками між різними мовними одиницями, які існують у мові. Розглянуто вивчення мовних одиниць щодо засобів іншого, вищого рівня та  три значення терміну “зв'язне мовлення” в методиці. Встановлено три лінії роботи з розвитку мовлення: робота над словом, робота над словосполученням і реченням, робота над зв'язним мовленням.

Ключові слова: мовленнєві ситуації, мовлення, мова, зв'язне мовлення, загальний недорозвиток зв’язного мовлення,  діти дошкільного віку.