index copernicus
+38 (03849) 2-70-64
Актуальні питання
корекційної освіти
(педагогічні науки)

Косевская Б. - Высшее учебное заведение как место приобретения педагогом компетенций и профессиональных квалификаций на примере Академии специальной педагогики им. Марии Гжегожевской

24.11.2016

Відомості про автора: Бернадетта Косевская, магистр специальной педагогики, Академия специальной педагогики им. Марии Гжегожевской, Варшава. Польша.

Представлений матеріал вписується в рамки пошуків бажаного зразка вчителя для дітей з особливими освітніми потребами. Автор розглядає сферу компетенцій, які набуває випускник Академії спеціальної педагогіки ім. Марії Гжегожевський в Варшаві, який отримує диплом кваліфікованого педагога спеціальної освіти після закінчення I і II рівня освіти. Основою, в прийнятій Академією стратегії навчання, є Дублінські дескриптори, що визначають конкретні цілі і результати навчання в трьох областях: знання, навички та соціальна компетентність. Кожна складова включає в себе ряд конкретних компетенцій педагога спеціальної освіти. Автор бачить кілька теоретичних і емпіричних передумов, які аргументують вибір пропонованих компетенцій.

Ключові слова: професійна компетентність, професійні навички, Болонська система, результати навчання після першого рівня, результати навчання після другого рівня.