index copernicus
+38 (03849) 2-70-64

Левицький В.Е. - Особливості використання дидактичних ігор на уроках читання у молодших класах з метою активізації пізнавальних інтересів дітей з порушеннями розумового розвитку

28.10.2020

Відомості про автора: Левицький Вадим, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри логопедії та спеціальних методик факультету корекційної та соціальної педагогіки і психології Кам’янець-Подільського Національного університету імені Івана Огієнка (Україна). У колі наукових інтересів: питання спеціальних методик української мови і ручної праці.

Стаття містить результати теоретико-експериментального дослідження використання дидактичних ігор та моделювання на уроках читання з метою розвитку та активізації пізнавальних інтересів дітей з порушеннями розумового розвитку молодшого шкільного віку. Описано ряд методичних рекомендацій щодо умов застосування і поліпшення ефективності проведення дидактичної ігрової діяльності. Результативність дидактичної гри залежить від: підготовленості педагога; виразності проведення і ступеня його участі; поєднання цікавості і навчання; засобів і способів, що підвищують емоційне ставлення дітей до гри; атмосфери поваги, взаєморозуміння, довіри і співпереживання; доцільності і яскравості методичного забезпечення.
Навчання з використанням даного прийому забезпечує достатній рівень успішного вивчення літератури дітьми з порушеннями розумового розвитку, тому рекомендований для застосування зацікавленим у позитивних результатах навчання вчителям рідної мови і читання.

Ключові слова: читання, дидактична гра, порушення розумового розвитку, пізнавальний інтерес, моделювання, урок, учні молодших класів.

Статистика кількість переглядів1059 кількість завантажень368
Ще статті цього автора