index copernicus
+38 (03849) 2-70-64

Утьосова О.І. - Складнощі формування математичних уявлень в учнів молодшого шкільного віку з помірним ступенем розумової відсталості

05.04.2017

Відомості про автора: Утьосова Олена Іванівна,завідувач Державної установи «Закарпатська обласна психолого-медико-педагогічна консультація», м. Ужгород, Україна.

У статті обґрунтовується необхідність формування математичних уявлень у розумово відсталих учнів, зокрема з помірним ступенем розумової відсталості. Наголошується на важливості засвоєння математичних понять для розвитку пізнавальної та емоційно-вольової сфери таких дітей. Акцентується увага на тому, що без спеціального корекційного впливу у дітей з помірним ступенем розумової відсталості не формується жоден вид діяльності. Визначено, яким чином особливості розвитку вищих психічних процесів впливають на формування математичних уявлень у розумово відсталих дітей. Визначені перспективи подальшого розвитку: застосування комплексного підходу із залученням не тільки учителів, але й вихователів, батьків; використання в процесі формування математичних уявлень побутових предметів, які є звичними для розумово відсталих дітей з метою формування у них кількісних та якісних уявлень.

Ключові слова: математичні уявлення, школа, розумово відсталі учні, молодші школярі, помірна розумова відсталість.