index copernicus
+38 (03849) 2-70-64
Актуальні питання
корекційної освіти
(педагогічні науки)

Млинарчик-Карабін Е. - Питання невербальної комунікації у дітей з аутизмом в контексті теорії свідомості

05.04.2017

Відомості про автора: Евеліна Млінарчик-Карабін, Департамент освіти і реабілітації людей з інвалідністю Академії Спеціальної Педагогіки ім. Марії Гжегожевської, м. Варшава, Польща.

У статті не висвітлено комплексного дослідження комунікативної діяльності дітей з порушеннями спектру аутизму. Проте представлено певні умови та моделі невербальної поведінки, що проявляються у ранньому дитинстві та які вказують  на перші ознаки аутизму. 

Ключові слова: аутизм, невербальна комунікація, теорія свідомості.