Актуальні питання
корекційної освіти
(педагогічні науки)
корекційної освіти
(педагогічні науки)
Авторам!
Вимоги до рецензування (.docx)
Інформація по списку літератури (.docx)
Редакційна етика (.docx)
Ліцензійний договір на використання твору (.doc)
Статті приймаються двічі на рік на електронну пошту kaflogoped@ukr.net.
Млинарчик-Карабін Е. - Питання невербальної комунікації у дітей з аутизмом в контексті теорії свідомості
05.04.2017
Відомості про автора: Евеліна Млінарчик-Карабін, Департамент освіти і реабілітації людей з інвалідністю Академії Спеціальної Педагогіки ім. Марії Гжегожевської, м. Варшава, Польща.
У статті не висвітлено комплексного дослідження комунікативної діяльності дітей з порушеннями спектру аутизму. Проте представлено певні умови та моделі невербальної поведінки, що проявляються у ранньому дитинстві та які вказують на перші ознаки аутизму.
Ключові слова: аутизм, невербальна комунікація, теорія свідомості.
Статистика
кількість переглядів472
кількість завантажень214
Пошук за ключовими словами