index copernicus
+38 (03849) 2-70-64

Бєлова О.Б. - Особливості розвитку емоційної пам'яті у дітей раннього віку з типовим психофізичним розвитком та порушеннями мовлення

01.07.2019

Відомості про автора: Бєлова Олена Борисівна кандидат, педагогічних наук, старший викладач кафедри логопедії та спеціальних методик, Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Україна.

Відомості про наявність друкованих статей: Bielova O. The study of the aggression state of the junior schoolchildren with the disorders of speech development / International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies. – Warsaw.: Maria Grzegorzewska University, Vol. 2, No. 2, 2015, pp. 76-81. Bielova O. The study of the instrumental aggression in the junior schoolchildren with the disordered speech development / International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies. – Warsaw.: Maria Grzegorzewska University, Vol. 3, No. 2, 2016, pp. 32-37.;
Бєлова О. Б. Особливості розвитку емоційної пам’яті у дітей раннього віку з типовим психофізичним розвитком та порушеннями мовлення. Стаття висвітлює науково-теоретичний аналіз вітчизняної та зарубіжної психолого-педагогічній літератури з проблеми дослідження розвитку емоцій у дітей з типовим психофізичним розвитком та з порушеннями мовлення.

Публікація присвячена вивченню розумінь та відтворень позитивних та негативних емоцій дітьми з двох до трьох років з типовим психофізичним розвитком та з порушеннями мовлення. Сформовано діагностичну методику та проведено дослідження для вивчення емоційної пам’яті у дітей даного віку; проаналізовано та обґрунтовано матеріали наукового дослідження (розкрито розвиток розуміння та впізнавання емоційних проявів дітьми раннього віку); висвітлено висновки та пропозиції щодо отриманих результатів.

Ключові слова: позитивні емоції, негативні емоції, емоційна пам’ять, діти раннього віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.

Статистика кількість переглядів994 кількість завантажень500
Ще статті цього автора