index copernicus
+38 (03849) 2-70-64

Чопік О.В. - Ставлення педагогів до інклюзивного навчання дітей з розладами спектру аутизму

06.03.2019

Відомості автора: Чопік Олена Василівна, кандидат педагогічних наук, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Кам’янець-Подільський, Україна. У колі наукових інтересів: психолого-педагогічний супровід дітей з ООП в умовах закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням.

Відомості про наявність друкованих статей: Чопік О.В. Роль інтерактивних методів у формуванні колективу інклюзивного класу / О.В.Чопік // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки):  збірник наукових праць : вип. 7, у 2 т. / за ред. В.М.Синьова, О.В.Гаврилова. – Вип. IV. – Кам’янець-Подільський : ПП Медобори-2006, 2016. – Т. 1. – С. 423-432. Чопік О.В. Психолого-педагогічний супровід дітей з ДЦП в інклюзивному закладі / О.В.Чопік // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки):  збірник наукових праць: вип. 9, у 2 т. / за ред. В.М.Синьова, О.В.Гаврилова. – Кам’янець-Подільський : ПП Медобори-2006, 2017. – Т. 2. – С. 254-262.

Стаття присвячена актуальній проблемі готовності педагогів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням до роботи з дітьми з розладами спектру аутизму. Проаналізовано та узагальнено праці вчених, у яких висвітлено вимоги до практичного досвіду педагогів, які працюють у класах з інклюзивним навчанням; розглянуто компоненти методичної роботи, за допомогою яких здійснюється підготовка вчителів, а також наголошено на обов’язках педагогів у роботі з дітьми з розладами спектру аутизму. Вивчено ставлення педагогів закладів загальної середньої освіти до інклюзивного навчання дітей з розладами спектру аутизму. З’ясовано, які категорії дітей, на їхню думку, не підлягають інклюзивному навчанню, чи зможуть здобувати інклюзивну освіту учні з розладами спектру аутизму, які умови необхідно забезпечити у закладі для успішного навчання цих дітей, яких компетентностей потребують педагоги для роботи у закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням, які форми методичної роботи є доцільними для підготовки педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Ключові слова: ставлення, педагоги, інклюзивне навчання, діти з розладами спектру аутизму.

Статистика 19 2