index copernicus
+38 (03849) 2-70-64

Кравченко І.В. - Актуальні питання використання творчих ігрових прийомів у корекційно-логопедичній роботі з дошкольниками із загальним недорозвиненням мовлення

24.05.2017

Відомості автора: Ірина Кравченко, старший викладач кафедри логопедії Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, м. Суми, Україна.

У статті розглядається можливість використання авторських творчих ігрових прийомів у корекційно-логопедичній роботі зі старшими дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення з метою усунення у них мовленнєвих і супутніх немовленнєвих відхилень у розвитку засобами конструктивно-ігрової діяльності.

У ході викладу матеріалів статті доведено, що дитяче конструювання тісно пов?язане з ігровою та мовленнєвою діяльністю. Автор наголошує, що значення гри як провідного виду діяльності дошкільників, дозволяє широко використовувати ігрові прийоми в логопедичній роботі, а також виводить гру на перший план серед різноманітних методів під час корекційного впливу.

У статті приділено увагу авторській методиці В. А. Кайе. На основі психолого-педагогічних спостережень, за результатами практичної роботи з дітьми за цією методикою доведено, що ігрові прийоми вносять різноманітність в логопедичні заняття з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення, створюють більш широке предметно-розвивальне средовише, помітно підвищують якість мовленнєвої роботи.

Ключові слова: творчі ігрові прийоми, конструювання, дошкільники із загальним недорозвиненням мовлення, корекційно-логопедична робота.

Статистика кількість переглядів1166 кількість завантажень658