index copernicus
+38 (03849) 2-70-64
Актуальні питання
корекційної освіти
(педагогічні науки)

Ферт О.Г. - Проблема виявлення гіперактивного розладу з дефіцитом уваги та основні складові педагогічної підтримки дітей з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги

26.05.2017

Відомості про автора: Ферт Ольга Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка. Львів, Україна. У колі наукових інтересів: навчання дітей з розладами поведінки та емоцій (гіперактивний розлад з дефіцитом уваги), формування системи комплексної допомоги дітям з поведінковими розладами, інклюзивна освіта.

У статті аналізується проблематика виявлення гіперактивного розладу з дефіцитом уваги та основні складові педагогічної підтримки дітей із розладом. Наголошується на важливості оцінювання поведінки дитини з ГРДУ та використання комплексної поведінкової терапії в рамках педагогічної підтримки дитини з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги.

Виявлено, що програма поведінкових втручань може бути максимально ефективною за умови послідовної співпраці із родиною гіперактивної дитини, роль вчителя у процесі педагогічної підтримки дитини з ГРДУ є визначальною.

Ключові слова: гіперактивний розлад з дефіцитом уваги, поведінкова терапія, педагогічна підтримка.