корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск №17 (2021)




















УДК 376 (082)
ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- С.Д. Яковлєва - доктор психологічних наук, професор кафедри спеціальної педагогіки Херсонського державного університету
- І.В. Дмітрієва - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри технології державний спеціальної та інклюзивної освіти ДВНЗ ‟Донбаський педагогічний університетˮ
- В.М. Лобунець - доктор педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Редакційна колегія:
- В. Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України;
- Ю. Бондаренко, доктор педагогічних наук, професор;
- Н. Гаврилова, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Гаврилов, кандидат психологічних наук, доцент (відповідальний секретар);
- В. Гладуш, доктор педагогічних наук, професор;
- І. Демченко, доктор педагогічних наук,професор;
- Т. Докучина, кандидат педагогічних наук, доцент;
- І. Івашкевич, кандидат психологічних наук, старший викладач;
- В. Кляйн, доктор наук, доцент;
- І. Кобель, доктор наук, доцент;
- О. Константинів, кандидат педагогічних наук, старший викладач;
- Е.М. Кулеша, доктор наук, професор;
- Я. Лащік, доктор гуманітарних наук, професор;
- І. Мартиненко, доктор психологічних наук, доцент;
- О. Мартинчук, доктор педагогічних наук, професор;
- С. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- М. Панов, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Позднякова, кандидат педагогічних наук, доцент;
- Л. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України (науковий редактор);
- Т. Скрипник, доктор педагогічних наук, професор;
- Д. Супрун, доктор педагогічних наук, доцент;
- М. Супрун, доктор педагогічних наук, професор;
- А. Шевцов, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України;
- М. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор (головний редактор);
- С. Яковлева, доктор педагогічних наук, професор.
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол №6 від 29.04. 2021 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: Вип. 17 / за ред. М.К. Шеремет. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2021.264 с.
ISSN 2413-2578
ISSN 2706-7173 (online)
ICV 2018: 63.42
DOI 10.32626/2413-2578.2021-17
У збірнику висвітлюються питання спеціальної і інклюзивної освіти, представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних доробок вітчизняних та закордонних дослідників. Показані особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційноїрозвивальної та реабілітаційної роботи з різними віковими групами дітей з особливими освітніми
потребами як в умовах закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти, так і в процесі інклюзивного навчання та сімейного виховання.
Збірник наукових праць включено до переліку наукометричних баз данних Index Copernicus, Scholar Google.
ISSN 2413-2578
ISSN 2706-7173 (online)
ICV 2018: 63.42
DOI 10.32626/2413-2578. 2021-17
Свідотцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації серія КВ № 16428-4900Р від 13.03.2010 р.
УДК 376 (082)
ББК 74.30
© Автори статей, 2021