корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск №18 (2021)
![Бєлова О.Б. - Історичне становлення інтеграції в освіті осіб із особливими освітніми потребами в зарубіжній та вітчизняній практиці Бєлова О.Б. - Історичне становлення інтеграції в освіті осіб із особливими освітніми потребами в зарубіжній та вітчизняній практиці](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Вержиховська О., Галецька Ю. - Формування природничих знань у молодших школярів з порушеннями інтелекту Вержиховська О., Галецька Ю. - Формування природничих знань у молодших школярів з порушеннями інтелекту](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Зан О.М. - Прогностично-особистісний підхід в організації уроків образотворчого мистецтва у системі початкової освіти Зан О.М. - Прогностично-особистісний підхід в організації уроків образотворчого мистецтва у системі початкової освіти](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![К. Зелінська-Любченко, Л. Мороз. - Особливості практичної підготовки студентів-логопедів Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка в медичних закладах та інклюзивно-ресурсних центрах К. Зелінська-Любченко, Л. Мороз. - Особливості практичної підготовки студентів-логопедів Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка в медичних закладах та інклюзивно-ресурсних центрах](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Коваленко В.Є. - Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціалізованості молодших школярів з інтелектуальними порушеннями Коваленко В.Є. - Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціалізованості молодших школярів з інтелектуальними порушеннями](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Константинів О.В. - Особливості соціальної взаємодії дітей з порушеннями мовлення з однолітками з типовим розвитком Константинів О.В. - Особливості соціальної взаємодії дітей з порушеннями мовлення з однолітками з типовим розвитком](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Куриця А.І. - Особливості прояву емоційного вигорання у логопедів Куриця А.І. - Особливості прояву емоційного вигорання у логопедів](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Левицький В.Е., Сербалюк Ю.В. - Використання елементів методу глобального читання при формуванні навички читання у дітей з порушеннями розумового розвитку молодшого шкільного віку Левицький В.Е., Сербалюк Ю.В. - Використання елементів методу глобального читання при формуванні навички читання у дітей з порушеннями розумового розвитку молодшого шкільного віку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Лісова Л.І., Опалюк О.М., Глоба О.П. - До питання про роботу логопеда в умовах інклюзивного навчального простору Лісова Л.І., Опалюк О.М., Глоба О.П. - До питання про роботу логопеда в умовах інклюзивного навчального простору](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Опалюк О.М. Лісова Л.І. - Своєрідність художнього сприймання у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку Опалюк О.М. Лісова Л.І. - Своєрідність художнього сприймання у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Свиридович І., Яковенко С., Летецька Н. - Особливості навчання учнів з тяжкими порушеннями мовлення на другому етапі загальної середньої освіти Свиридович І., Яковенко С., Летецька Н. - Особливості навчання учнів з тяжкими порушеннями мовлення на другому етапі загальної середньої освіти](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Ткач О.М. - Аналіз передумов розвитку семантичного компоненту мовлення дітьми раннього немовлячого віку Ткач О.М. - Аналіз передумов розвитку семантичного компоненту мовлення дітьми раннього немовлячого віку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Утьосова О.І. - Особливості сформованості навчальної компетентності у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями Утьосова О.І. - Особливості сформованості навчальної компетентності у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
УДК 376 (082)
ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- О.П. Глоба - доктор педагогічних наук, професор кафедри логопедії та спеціальних методик Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
- В.А. Гладуш - доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та лікарської педагогіки Інституту Юрая Палеша Католицького університету в Ружомберку.
- Т.В. Лісовська - доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної педагогіки Інституту інклюзивної освіти Білоруського державного педагогічного університету імені Максима Танка.
Редакційна колегія:
- В. Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України;
- Ю. Бондаренко, доктор педагогічних наук, професор;
- Н. Гаврилова, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Гаврилов, кандидат психологічних наук, доцент (відповідальний секретар);
- В. Гладуш, доктор педагогічних наук, професор;
- І. Демченко, доктор педагогічних наук, професор;
- Т. Докучина, кандидат педагогічних наук, доцент;
- І. Івашкевич, кандидат психологічних наук, старший викладач;
- В. Кляйн, доктор наук, доцент;
- І. Кобель, доктор наук, доцент;
- О. Константинів, кандидат педагогічних наук, старший викладач;
- Е.М. Кулеша, доктор наук, професор;
- Я. Лащік, доктор гуманітарних наук, професор;
- І. Мартиненко, доктор психологічних наук, доцент;
- О. Мартинчук, доктор педагогічних наук, професор;
- С. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- М. Панов, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Позднякова, кандидат педагогічних наук, доцент;
- Л. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України (науковий редактор);
- Т. Скрипник, доктор педагогічних наук, професор;
- Д. Супрун, доктор педагогічних наук, доцент;
- М. Супрун, доктор педагогічних наук, професор;
- А. Шевцов, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України;
- М. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор (головний редактор);
- С. Яковлева, доктор педагогічних наук, професор.
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол №14 від 25.11. 2021 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: Вип. 18 / за ред. М.К. Шеремет. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2021.188 с.
ISSN 2413-2578
ISSN 2706-7173 (online)
ICV 2020 = 81.40
DOI 10.32626/2413-2578.2021-18
У збірнику висвітлюються питання спеціальної і інклюзивної освіти, представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних доробок вітчизняних та закордонних дослідників. Показані особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційноїрозвивальної та реабілітаційної роботи з різними віковими групами дітей з особливими освітніми потребами як в умовах закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти, так і в процесі інклюзивного навчання та сімейного виховання.
Збірник наукових праць включено до переліку наукометричних баз данних Index Copernicus, Scholar Google.
ISSN 2413-2578
ISSN 2706-7173 (online)
ICV 2020 = 81.40
DOI 10.32626/2413-2578. 2021-18
Свідотцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації серія КВ № 16428-4900Р від 13.03.2010 р.
УДК 376 (082)
ББК 74.30
© Автори статей, 2021