корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск №11 (2018)









УДК 376 (082)
ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- М.І. Супрун - доктор педагогічних наук, професор кафедри психопедагогіки Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова;
- Є.М. Кулеша - доктор габілітований, Академія Спеціальної Педагогіки ім. Марії Гжегожевскої, Варшава, Республіка Польща;
- В.М. Лабунець - доктор педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
Редакційна колегія
- В.І. Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної АПН України;
- О.М. Вержиховська, кандидат педагогічних наук, доцент;
- О.В. Гаврилов, кандидат психологічних наук, доцент (науковий редактор);
- О.П. Глоба, доктор педагогічних наук, професор;
- Е. Кулєша, доктор педагогічних наук, професор;
- С.П. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- Л.М. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В.М. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної АПН України (голова редакційної колегії);
- Є.П. Синьова, доктор психологічних наук, професор;
- В.І. Співак, кандидат психологічних наук, доцент;
- С.В. Федоренко, доктор педагогічних наук, професор;
- Л.І. Фомічова, доктор психологічних наук, професор;
- О.П. Хохліна, доктор психологічних наук, професор;
- Шевцов А.Г., доктор педагогічних наук, професор;
- М.К. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор;
- Д.І. Шульженко, доктор психологічних наук, професор.
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол №6 від 26 червня 2018 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 11/ за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова.– Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2018. – 322 с.
ISSN 2413-2578
ICV 2016: 53.06
У збірнику наукових праць висвітлюються питання спеціальної освіти, представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних доробок вітчизняних дослідників. Показані особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційної-розвивальної та реабілітаційної роботи з різними віковими групами осіб з особливими освітніми потребами як в умовах закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти, так і в процесі інклюзивного навчання та сімейного виховання.
Збірник наукових праць включено до переліку наукових фахових видань України і в міжнародну базу Index Copernicus.
Адресується спеціалістам в галузі спеціальної освіти, докторантам та аспірантам, усім, хто цікавиться сучасними проблемами та перспективами розвитку корекційної педагогіки та спеціальної психології.
ISSN 2413-2578
ICV 2014: 29.63
Наказом Міністерства освіти і науки України під №455 від 15.04.2014 р. збірник наукових праць «Актуальні питання корекційної освіти» включено до переліку наукових фахових видань України.
УДК 376 (082)
ББК 74.30
© Автори статей, 2017