корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск №12 (2019)










УДК 376 (082)
ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- М.І. Супрун доктор педагогічних наук, професор кафедри психопедагогіки
Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. - Є.М. Кулеша доктор габілітований, Академія Спеціальної Педагогіки ім.Марії Гжегожевскої, Варшава, Республіка Польща.
- В.М. Лабунець доктор педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету
Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
Редакційна колегія
- В. Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної АПН
України; - О. Вержиховська, кандидат педагогічних наук, доцент;
- О. Гаврилов, кандидат психологічних наук, доцент (голова редакційної колегії);
- С. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- Л. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної АПН України (науковий редактор);
- Є. Синьова, доктор психологічних наук, професор;
- В. Співак, кандидат психологічних наук, доцент;
- С. Федоренко, доктор педагогічних наук, професор;
- Л. Фомічова, доктор психологічних наук, професор;
- О. Хохліна, доктор психологічних наук, професор;
- А. Шевцов, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України;
- М. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор;
- Д. Шульженко, доктор психологічних наук, професор.
Рецензійна колегія
- М. Букун, доктор наук, професор (Молдова);
- Н. Гаврилова, доктор філософії, доцент (Україна);
- О. Глоба, доктор наук, професор (Україна);
- Д. Дікінсон, доктор наук, професор (США);
- І. Кобель, доктор наук, доцент (Україна);
- Е-М. Кулеша, доктор наук, професор (Республіка Польща);
- Я. Лащік, доктор наук, професор (Республіка Польща);
- Т. Лісовська, доктор наук, професор (Республіка Беларусь);
- А. Раку, доктор наук, професор (Молдова);
- М. Танаш, доктор наук, професор (Республіка Польща);
- С. Яковлева, доктор наук, професор (Україна).
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол No 11 від 26 листопада 2018 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 12 / за ред. О.В. Гаврилова, В.М. Синьова– Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2018. – 358 с.
ISSN 2413-2578
ICV 2016: 53.06
DOI 10.32626 / 2413-2578.2018-12.5-19
У збірнику висвітлюються питання спеціальної освіти, представлено широкий спектр
наукових пошуків та практичних доробок вітчизняних та закордонних дослідників. Показані
особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційної-розвивальної та
реабілітаційної роботи з різними віковими групами дітей з особливими освітніми потребами як в
умовах закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти, так і в процесі інклюзивного навчання
та сімейного виховання. Збірник включено до переліку видань МОН України, у якому можуть
друкуватись статті з корекційної педагогіки (13.00.03) та спеціальної психології (19.00.08).
Збірник наукових праць включено до переліку наукометричних баз данних Index Copernicus,
Scholar Google.
Адресується спеціалістам в галузі спеціальної освіти, докторантам та аспірантам, усім, хто
цікавиться сучасними проблемами та перспективами розвитку корекційної педагогіки, спеціальної
психології та інклюзивної освіти.
ISSN 2413-2578
ICV 2014: 29.63
DOI 10.32626 / 2413-2578.2018-12.5-19
Наказом Міністерства освіти і науки України під No455 від 15.04.2014 р. збірник наукових праць «Актуальні питання корекційної освіти» включено до переліку наукових фахових видань України.
УДК 376 (082)
ББК 74.30