корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск 23 2024









УДК 376-056.2/.3(082)я431
ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- В. Гладуш - Доктор педагогічних наук, професор Католицького універстету Ружомбероку, Республіка Словаччина
- Д. Шульженко - Доктор педагогічних наук, професор кафедри психокорекційної педагогіки та реабілітології Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
- O. Бєлова - Доктор педагогічних наук, доцент кафедри логопедії і логопсихології Кам’янецьПодільського національного університету імені Івана Огієнка
Редакційна колегія
- В. Бондар, - дійсний член НАПН України; доктор педагогічних наук, професор
- Ю. Бондаренко, доктор педагогічних наук, професор;
- Н. Гаврилова, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Гаврилов, кандидат психологічних наук, професор (головний редактор);
- В. Гладуш, доктор педагогічних наук, професор;
- І. Демченко, доктор педагогічних наук, професор;
- Т. Докучина, кандидат педагогічних наук, доцент;
- І. Івашкевич, кандидат психологічних наук, старший викладач;
- В. Кляйн, доктор наук, доцент;
- І. Кобель, доктор наук, доцент;
- О. Константинів, кандидат педагогічних наук, доцент (відповідальний секретар);
- Е.М. Кулеша, доктор наук, професор;
- Я. Лащік, доктор гуманітарних наук, професор;
- І. Мартиненко, доктор психологічних наук, доцент;
- О. Мартинчук, доктор педагогічних наук, професор;
- С. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- М. Панов, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Позднякова, кандидат педагогічних наук, доцент;
- Л. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України (науковий редактор);
- Т. Скрипник, доктор педагогічних наук, професор;
- Д. Супрун, доктор педагогічних наук, доцент;
- М. Супрун, доктор педагогічних наук, професор;
- А. Шевцов, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України;
- М. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор;
- С. Яковлева, доктор педагогічних наук, професор
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол №-- від ------ 2023 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: Вип. 23 / за ред. О. Гаврилова. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2024. 378 с.
ISSN 2413-2578
ISSN 2706-7173 (online)
ICV 2020 81.40
DOI 10.32626/2413-2578.2024-23
У збірнику наукових праць, заснованому у 2010 році Кам'янець-Подільським національним університетом імені Івана Огієнка, висвітлюються актуальні питання спеціальної освіти та проблеми інклюзивної форми навчання. У ньому представлено широкий спектр наукових розробок вітчизняних та закордонних дослідників.
У наукових працях аналізуються сучасні підходи до організації навчально-виховної, корекційно-розвивальної та реабілітаційної роботи, а також представлені розробки спеціалістівпрактиків, які працюють з різними віковими категоріями дітей з особливими освітніми потребами як в різних типах навчально-виховних і освітньо-реабілітаційних установ, так і в умовах інклюзивної форми навчання та сімейного середовища. Окремо висвітлюються проблеми осіб з порушеннями психофізичного розвитку після закінчення освітніх установ і відповідні напрямки роботи з ними. Збірник наукових праць адресується науковцям, практикам, докторантам та аспірантам, магістрантам і здобувачам вищої освіти спеціальності 016 Спеціальної освіта, батькам, які виховують дітей з особливими освітніми потребами, а також всім тим, хто цікавиться питаннями спеціальної освіти та організації інклюзивної форми навчання.
ISSN 2413-2578
ISSN 2706-7173 (online)
ICV 2020 81.40
DOI 10.32626/2413-2578. 2024-23
Свідотцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації серія КВ № 16428-4900Р від 13.03.2010 р.
УДК 376 (082)
ББК 74.30
© Автори статей, 2024