корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск №16 том 2 (2020)




















УДК 376 (082)
ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- О.В. Мартинчук - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
- О.П. Глоба - доктор педагогічних наук, професор кафедри ортопедагогіки та ортопсихології Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова
- В.М. Лобунець - доктор педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Редакційна колегія
- В. Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України;
- Ю. Бондаренко, доктор педагогічних наук, професор;
- Н. Гаврилова, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Гаврилов, кандидат психологічних наук, доцент (відповідальний секретар);
- В. Гладуш, доктор педагогічних наук, професор;
- І. Демченко, доктор педагогічних наук, професор;
- Т. Докучина, кандидат педагогічних наук, доцент;
- І. Івашкевич, кандидат психологічних наук, старший викладач;
- В. Кляйн, доктор наук, доцент;
- І. Кобель, доктор наук, доцент;
- О. Константинів, кандидат педагогічних наук, старший викладач;
- Е.М. Кулеша, доктор наук, професор;
- Я. Лащік, доктор гуманітарних наук, професор;
- І. Мартиненко, доктор психологічних наук, доцент;
- О. Мартинчук, доктор педагогічних наук, професор;
- С. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- В. Нечипоренко, доктор педагогічних наук, професор;
- М. Панов, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Позднякова, кандидат педагогічних наук, доцент;
- Л. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України (науковий редактор);
- Т. Скрипник, доктор педагогічних наук, професор;
- Д. Супрун, доктор педагогічних наук, доцент;
- М. Супрун, доктор педагогічних наук, професор;
- А. Шевцов, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України;
- М. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор (головний редактор);
- С. Яковлева, доктор педагогічних наук, доцент.
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол № 4 від 25.06. 2020 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 16 том 2 / за ред. М.К. Шеремет. – Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2020. – 330 с.
ISSN 2413-2578
ICV 2018: 63.42
DOI 10.32626/2413-2578.2020-16
У збірнику висвітлюються питання спеціальної освіти, представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних доробок вітчизняних та закордонних дослідників. Показані особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційної-розвивальної та реабілітаційної роботи з різними віковими групами дітей з особливими освітніми потребами як в умовах закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти, так і в процесі інклюзивного навчання та сімейного виховання.
Збірник наукових праць включено до переліку наукометричних баз данних Index Copernicus, Scholar Google.
ISSN 2413-2578
ICV 2018: 63.42
DOI 10.32626/2413-2578.2020-16
УДК 376 (082)
ББК 74.30