корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск №16 том 2 (2020)
![Апанасевіч М.К. - Педагогічна діагностика стану зорового сприйняття у дітей з порушеннями зору дошкільного віку на компетентнісної основі Апанасевіч М.К. - Педагогічна діагностика стану зорового сприйняття у дітей з порушеннями зору дошкільного віку на компетентнісної основі](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Ачкевич С.А. - Використання засобів народної педагогіки в корекційній роботі з дітьми, що мають порушення опорно-рухового апарату Ачкевич С.А. - Використання засобів народної педагогіки в корекційній роботі з дітьми, що мають порушення опорно-рухового апарату](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Байєр О.О. - Огляд зарубіжної літератури з питання дискримінації людей з інвалідністю Байєр О.О. - Огляд зарубіжної літератури з питання дискримінації людей з інвалідністю](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Бугера Ю.Ю., Дідик Н.М. - Арттерапевтичні методи у роботі корекційного педагога Бугера Ю.Ю., Дідик Н.М. - Арттерапевтичні методи у роботі корекційного педагога](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Валько Т.І. - Уявлення про сімейні стосунки як умова створення своєї власної сім’ї особами з інтелектуальними порушеннями Валько Т.І. - Уявлення про сімейні стосунки як умова створення своєї власної сім’ї особами з інтелектуальними порушеннями](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Вержиховська О.М., Рудзевич І.Л. - Корекція порушень структури особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку Вержиховська О.М., Рудзевич І.Л. - Корекція порушень структури особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Гаврилов О., Лісовська Т., Синьов В. - Неперервна освіта підлітків і молоді з виразними порушеннями інтелектуального розвитку: досвід Республіки Білорусь та України Гаврилов О., Лісовська Т., Синьов В. - Неперервна освіта підлітків і молоді з виразними порушеннями інтелектуального розвитку: досвід Республіки Білорусь та України](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Гіренко Н.А. - Вивчення стану працездатності учнів з особливими потребами на уроках соціально-побутового орієнтування Гіренко Н.А. - Вивчення стану працездатності учнів з особливими потребами на уроках соціально-побутового орієнтування](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Дмітрієва О.І. - Дослідження проблеми ставлення педагогів до взаємодії з батьками учнів з особливими освітніми потребами Дмітрієва О.І. - Дослідження проблеми ставлення педагогів до взаємодії з батьками учнів з особливими освітніми потребами](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Косовська А.О. - Теоретичні аспекти системи командної взаємодії фахівців у навчанні дітей з особливими освітніми потребами Косовська А.О. - Теоретичні аспекти системи командної взаємодії фахівців у навчанні дітей з особливими освітніми потребами](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Круглик О.П. - Формування міжособистісних стосунків у дітей з порушеннями слуху в пізнавальній діяльності Круглик О.П. - Формування міжособистісних стосунків у дітей з порушеннями слуху в пізнавальній діяльності](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Левицький В.Е. - Особливості використання дидактичних ігор на уроках читання у молодших класах з метою активізації пізнавальних інтересів дітей з порушеннями розумового розвитку Левицький В.Е. - Особливості використання дидактичних ігор на уроках читання у молодших класах з метою активізації пізнавальних інтересів дітей з порушеннями розумового розвитку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Лемех Е.А. - Педагогическая диагностика сформированности игры у воспитанников с тяжелыми множественными нарушениями Лемех Е.А. - Педагогическая диагностика сформированности игры у воспитанников с тяжелыми множественными нарушениями](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Лещій Н.П. - Аналіз сучасних наукових доробок корекційної педагогіки щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку Лещій Н.П. - Аналіз сучасних наукових доробок корекційної педагогіки щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Мартинюк Т.А. - Прикладне та концептуальне розуміння анімації в процесі соціальної інтеграції молоді з інвалідністю Мартинюк Т.А. - Прикладне та концептуальне розуміння анімації в процесі соціальної інтеграції молоді з інвалідністю](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Маруда О.Г. - Принципи організації допомоги дорослим із інтелектуальними порушеннями в Данії Маруда О.Г. - Принципи організації допомоги дорослим із інтелектуальними порушеннями в Данії](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Никоненко Н.В., Федіско А.В. - Програма формування базових соціальних компетентностей у молодших школярів із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного середовища Никоненко Н.В., Федіско А.В. - Програма формування базових соціальних компетентностей у молодших школярів із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного середовища](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Нічуговська Л.І., Ніколенко Л.М. - Педагогічний менеджмент у розвитку інтегральної компетентності майбутніх фахівців галузі спеціальної освіти в умовах магістратури Нічуговська Л.І., Ніколенко Л.М. - Педагогічний менеджмент у розвитку інтегральної компетентності майбутніх фахівців галузі спеціальної освіти в умовах магістратури](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Обухова Н.О., Дудченко Т.М. - Особливості кохлеарної імплантації та методи слухомовленнєвої реабілітації дітей з кохлеарним імплантом. Обухова Н.О., Дудченко Т.М. - Особливості кохлеарної імплантації та методи слухомовленнєвої реабілітації дітей з кохлеарним імплантом.](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Русакович І.К. - Лінгвістичний аналіз білоруської жестової мови у контексті удосконалення освітньої політики та системи Русакович І.К. - Лінгвістичний аналіз білоруської жестової мови у контексті удосконалення освітньої політики та системи](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
УДК 376 (082)
ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- О.В. Мартинчук - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
- О.П. Глоба - доктор педагогічних наук, професор кафедри ортопедагогіки та ортопсихології Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова
- В.М. Лобунець - доктор педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Редакційна колегія
- В. Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України;
- Ю. Бондаренко, доктор педагогічних наук, професор;
- Н. Гаврилова, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Гаврилов, кандидат психологічних наук, доцент (відповідальний секретар);
- В. Гладуш, доктор педагогічних наук, професор;
- І. Демченко, доктор педагогічних наук, професор;
- Т. Докучина, кандидат педагогічних наук, доцент;
- І. Івашкевич, кандидат психологічних наук, старший викладач;
- В. Кляйн, доктор наук, доцент;
- І. Кобель, доктор наук, доцент;
- О. Константинів, кандидат педагогічних наук, старший викладач;
- Е.М. Кулеша, доктор наук, професор;
- Я. Лащік, доктор гуманітарних наук, професор;
- І. Мартиненко, доктор психологічних наук, доцент;
- О. Мартинчук, доктор педагогічних наук, професор;
- С. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- В. Нечипоренко, доктор педагогічних наук, професор;
- М. Панов, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Позднякова, кандидат педагогічних наук, доцент;
- Л. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України (науковий редактор);
- Т. Скрипник, доктор педагогічних наук, професор;
- Д. Супрун, доктор педагогічних наук, доцент;
- М. Супрун, доктор педагогічних наук, професор;
- А. Шевцов, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України;
- М. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор (головний редактор);
- С. Яковлева, доктор педагогічних наук, доцент.
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол № 4 від 25.06. 2020 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 16 том 2 / за ред. М.К. Шеремет. – Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2020. – 330 с.
ISSN 2413-2578
ICV 2018: 63.42
DOI 10.32626/2413-2578.2020-16
У збірнику висвітлюються питання спеціальної освіти, представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних доробок вітчизняних та закордонних дослідників. Показані особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційної-розвивальної та реабілітаційної роботи з різними віковими групами дітей з особливими освітніми потребами як в умовах закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти, так і в процесі інклюзивного навчання та сімейного виховання.
Збірник наукових праць включено до переліку наукометричних баз данних Index Copernicus, Scholar Google.
ISSN 2413-2578
ICV 2018: 63.42
DOI 10.32626/2413-2578.2020-16
УДК 376 (082)
ББК 74.30