корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск №8 (2016)




















УДК 376 (082)
ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- В.А. Гладуш - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та корекційної освіти Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара.
- Мацей Танаш - доктор габілітований, професор Академії Педагогіки ім. Марії Гжегожевської, м. Варшава, Польща.
- М.І. Супрун - доктор педагогічних наук, професор кафедри психопедагогіки Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова.
- П.С. Атаманчук доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики викладання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
Редакційна колегія
- В.І. Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної АПН України;
- О.М. Вержиховська, кандидат педагогічних наук, доцент;
- О.В. Гаврилов, кандидат психологічних наук, доцент (науковий редактор);
- О.П. Глоба, доктор педагогічних наук, професор;
- Е. Кулєша, доктор педагогічних наук, професор;
- С.П. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- Л.М. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В.М. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної АПН України (голова редакційної колегії);
- Є.П. Синьова, доктор психологічних наук, професор;
- В.І. Співак, кандидат психологічних наук, доцент;
- С.В. Федоренко, доктор педагогічних наук, професор;
- Л.І. Фомічова, доктор психологічних наук, професор;
- О.П. Хохліна, доктор психологічних наук, професор;
- Шевцов А.Г., доктор педагогічних наук, професор;
- М.К. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор;
- Д.І. Шульженко, доктор психологічних наук, професор.
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол №16 від 28.12.2016 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 8./ за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова.– Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2016. – 362 с.
ISSN 2413-2578
ICV 2015: 50.73
У збірнику наукових праць висвітлюються актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти, представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних доробок вітчизняних та закордонних дослідників. У ньому висвітлюється особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційної-розвивальної та реабілітаційної роботи з різними віковими групами осіб з особливими освітніми потребами як в умовах дошкільних, шкільних та позашкільних спеціальних закладів, так і в процесі інклюзивного навчання та сімейного виховання.
Збірник наукових праць включено до переліку наукових фахових видань України і в міжнародну базу Index Copernicus.
Збірник наукових праць адресується спеціалістам в галузі спеціальної та інклюзивної освіти, докторантам та аспірантам, усім, хто цікавиться сучасними проблемами та перспективами розвитку корекційної педагогіки та спеціальної психології.
ISSN 2413-2578
ICV 2015: 50.73
Наказом Міністерства освіти і науки України під №455 від 15.04.2014 р. збірник наукових праць «Актуальні питання корекційної освіти» включено до переліку наукових фахових видань України.
Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації серія КВ № 16428-4900Р від 13.03.2010 р.
УДК 376 (082)
ББК 74.30
© Автори статей, 2016