корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск №15 (2020)
![Бєлова О.Б. - Особливості прояву емоційних переживань у молодших школярів з порушенням мовлення Бєлова О.Б. - Особливості прояву емоційних переживань у молодших школярів з порушенням мовлення](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Боряк О.В. - Ключові аспекти діагностики, формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями Боряк О.В. - Ключові аспекти діагностики, формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Бугера Ю.Ю. - Розвиток лінгвістичного компоненту мовленнєвої діяльності у дошкільників з порушеннями інтелекту Бугера Ю.Ю. - Розвиток лінгвістичного компоненту мовленнєвої діяльності у дошкільників з порушеннями інтелекту](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Вержиховська О.М. - Особливості екологічного виховання молодших школярів з порушеннями інтелекту Вержиховська О.М. - Особливості екологічного виховання молодших школярів з порушеннями інтелекту](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Галецька Ю.В. - Програма формування соціально-побутових навичок у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення Галецька Ю.В. - Програма формування соціально-побутових навичок у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Голуб Н.М. - Особливості організації корекційнорозвивальної роботи з молодшими школярами із загальним недорозвиненням мовлення, затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчання Голуб Н.М. - Особливості організації корекційнорозвивальної роботи з молодшими школярами із загальним недорозвиненням мовлення, затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчання](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Заплатинська А. Б. - Особливості форумування навичок взаємодії у батьків з дитиною першого року життя Заплатинська А. Б. - Особливості форумування навичок взаємодії у батьків з дитиною першого року життя](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Каплієнко А.І. - Теоретичні засади моделі формування готовності майбутніх учителів-логопедів до рободи в умовах інклюзії Каплієнко А.І. - Теоретичні засади моделі формування готовності майбутніх учителів-логопедів до рободи в умовах інклюзії](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Константинів О.В. - Структура та механізми аудіювання Константинів О.В. - Структура та механізми аудіювання](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Куриця А.І. - Змістові та методичні аспекти програми розвитку лідерських якостей студентів-логопедів Куриця А.І. - Змістові та методичні аспекти програми розвитку лідерських якостей студентів-логопедів](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Лісова Л.І. - До питання про підготовку молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення до розв'язування арифметичних задач Лісова Л.І. - До питання про підготовку молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення до розв'язування арифметичних задач](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Левицький В.Е. - Формування графомоторних вмінь у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку Левицький В.Е. - Формування графомоторних вмінь у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Лопатинська Н.А. - Системний підхід до нейрологопедичної діагностики комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із різними типами мовленнєвого дизонтогенезу Лопатинська Н.А. - Системний підхід до нейрологопедичної діагностики комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із різними типами мовленнєвого дизонтогенезу](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Мілевська О.П. - Особливості семантичної домінанти сприймання слова у дітей із загальним недорозвиненням мовлення Мілевська О.П. - Особливості семантичної домінанти сприймання слова у дітей із загальним недорозвиненням мовлення](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Матвійчук І.І. - Особливості мотивації учнів з інтелектуальними порушеннями до вивчення географії Матвійчук І.І. - Особливості мотивації учнів з інтелектуальними порушеннями до вивчення географії](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Никоненко Н.В. - Вплив подвижницької діяльності Елізабет Е. Фаррелл на становлення соціальної спеціальної освіти США Никоненко Н.В. - Вплив подвижницької діяльності Елізабет Е. Фаррелл на становлення соціальної спеціальної освіти США](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Рябець Є., Гаврилов О. - Тенденції розвитку самооцінки дітей з інтелектуальною недостатністю на різних етапах шкільного навчання Рябець Є., Гаврилов О. - Тенденції розвитку самооцінки дітей з інтелектуальною недостатністю на різних етапах шкільного навчання](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Ткач О.М. - Особливості надання логопедичної допомоги дітям з кохлерною імплантацією Ткач О.М. - Особливості надання логопедичної допомоги дітям з кохлерною імплантацією](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Харитонова Є.О., Хабарова С.П. - Дифференциация корекционно-развивающей работы с учащимися с тяжелыми нарушениями речи Харитонова Є.О., Хабарова С.П. - Дифференциация корекционно-развивающей работы с учащимися с тяжелыми нарушениями речи](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Чопік О.В. - Особливості підготовки вчителів до роботи в умовах закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням Чопік О.В. - Особливості підготовки вчителів до роботи в умовах закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
УДК 376 (082)
ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- А.М. Кух доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри методики викладання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
- Н.В. Савінова доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри спеціальної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
- В.О. Липа кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри логопедії та спеціальної психології Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет»
Редакційна колегія
- В. Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України;
- Н. Гаврилова, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Гаврилов, кандидат психологічних наук, доцент (відповідальний секретар);
- В. Гладуш, доктор педагогічних наук, професор;
- І. Івашкевич, кандидат психологічних наук, старший викладач,
- В. Кляйн, доктор наук, доцент;
- І. Кобель, доктор наук, доцент;
- О. Константинів, кандидат педагогічних наук, старший викладач;
- Е-М. Кулеша, доктор наук, професор;
- Я. Лащік, доктор гуманітарних наук, професор;
- І. Мартиненко, доктор психологічних наук, доцент;
- С. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- В. Нечипоренко, доктор педагогічних наук, професор (головний редактор);
- І. Омельянович, кандидат педагогічних наук, доцент;
- М. Панов, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Позднякова, кандидат педагогічних наук, доцент;
- Л. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України (науковий редактор);
- Д. Супрун, доктор педагогічних наук, доцент;
- Мар. Федоренко, кандидат психологічних наук, доцент;
- Мир. Федоренко, кандидат педагогічних наук, доцент;
- А. Шевцов, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України;
- М. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор;
- С. Яковлева, доктор педагогічних наук, доцент.
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол № 12 від 26 грудня 2019 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 15 / за ред. В.В. Нечипоренко – Кам’янець-Подільський: : Видавець Панькова А. С., 2020. – 274 с.
ISSN 2413-2578
ICV 2018: 63.42
DOI 10.32626/2413-2578.2020-15
У збірнику висвітлюються питання спеціальної освіти, представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних доробок вітчизняних та закордонних дослідників. Показані особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційної-розвивальної та реабілітаційної роботи з різними віковими групами дітей з особливими освітніми потребами як в умовах закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти, так і в процесі інклюзивного навчання та сімейного виховання. Збірник включено до переліку видань МОН України, у якому можуть друкуватись статті з корекційної педагогіки (13.00.03) та спеціальної психології (19.00.08).
Збірник наукових праць включено до переліку наукометричних баз данних Index Copernicus, Scholar Google.
ISSN 2413-2578
ICV 2018: 63.42
DOI 10.32626/2413-2578.2020-15
Наказом Міністерства освіти і науки України під №455 від 15.04.2014 р. збірник наукових праць «Актуальні питання корекційної освіти» включено до переліку наукових фахових видань України.
УДК 376 (082)
ББК 74.30