корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск №17 (2021)
![Барна Х.В., Кашуба Л.В. - Особливості корекції з подолання фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням Барна Х.В., Кашуба Л.В. - Особливості корекції з подолання фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Брикова О.С., Бугера Ю. Ю. - Застосування арттерапевтичних технік в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами Брикова О.С., Бугера Ю. Ю. - Застосування арттерапевтичних технік в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Бугера Ю. Ю., Гевчук Н. С., Дідик Н. М. - Методи і форми соціально-реабілітаційної роботи з батьками, які виховують дитину з особливими освітніми потребами Бугера Ю. Ю., Гевчук Н. С., Дідик Н. М. - Методи і форми соціально-реабілітаційної роботи з батьками, які виховують дитину з особливими освітніми потребами](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Буйняк М.Г., Миронова С.П., Чопік О.В. - Розуміння сутності партнерства у педагогічній діяльності вчителями спеціальних шкіл Буйняк М.Г., Миронова С.П., Чопік О.В. - Розуміння сутності партнерства у педагогічній діяльності вчителями спеціальних шкіл](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Вержиховська О.М. - Корекція порушень структури особистості підлітків з порушеннями інтелекту Вержиховська О.М. - Корекція порушень структури особистості підлітків з порушеннями інтелекту](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Гаврилова Н.С., Константинів О.В., Гаврилов О.В. - Діагностика рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму (початковий етап) Гаврилова Н.С., Константинів О.В., Гаврилов О.В. - Діагностика рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму (початковий етап)](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Галецька Ю. - Дослідження стану сформованості зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями Галецька Ю. - Дослідження стану сформованості зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Гаяш О.В. - Особливості планування і проведення корекційнорозвиткових занять в умовах інклюзивно-ресурсного центру Гаяш О.В. - Особливості планування і проведення корекційнорозвиткових занять в умовах інклюзивно-ресурсного центру](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Голуб Н.М. - Взаємодія логопеда з батьками дітей при розв’язанні завдань профілактики і корекції в дітей труднощів формування та порушень писемного мовлення Голуб Н.М. - Взаємодія логопеда з батьками дітей при розв’язанні завдань профілактики і корекції в дітей труднощів формування та порушень писемного мовлення](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Гончарук Н.М., Пихальський І.М. - Характеристика інноваційних методів соціально-психологічної та фізичної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами Гончарук Н.М., Пихальський І.М. - Характеристика інноваційних методів соціально-психологічної та фізичної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Гусєва Т.О. - Трудове навчання молодих людей з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень в реабілітаційній установі Гусєва Т.О. - Трудове навчання молодих людей з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень в реабілітаційній установі](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Докучина Т.О., Мішеніна А.В. - Підготовка фахівців спеціальної освіти до формування уявлень про навколишнє у дошкільників з інтелектуальними порушеннями Докучина Т.О., Мішеніна А.В. - Підготовка фахівців спеціальної освіти до формування уявлень про навколишнє у дошкільників з інтелектуальними порушеннями](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Коваленко В.Є. - Змістовна спрямованість інтересів школярів з інтелектуальними порушеннями як фактор їх залучення до гурткової роботи. Коваленко В.Є. - Змістовна спрямованість інтересів школярів з інтелектуальними порушеннями як фактор їх залучення до гурткової роботи.](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Коваленко В.Є. - Компоненти та критерії соціалізованості дітей з нормотиповим розвитком та інтелектуальними порушеннями в онтогенетичному вимірі Коваленко В.Є. - Компоненти та критерії соціалізованості дітей з нормотиповим розвитком та інтелектуальними порушеннями в онтогенетичному вимірі](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Косовська А.О. - Командна робота як складова організації навчання дітей з особливими освітніми потребами Косовська А.О. - Командна робота як складова організації навчання дітей з особливими освітніми потребами](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Лісова Л.І. - Історичний аналіз формування методик навчання дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення розв’язування арифметичних задач Лісова Л.І. - Історичний аналіз формування методик навчання дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення розв’язування арифметичних задач](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Левицький В.Е. - Формування зорового сприймання у дітей дошкільного віку з порушеннями розумового розвитку Левицький В.Е. - Формування зорового сприймання у дітей дошкільного віку з порушеннями розумового розвитку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Міщенко М.С. - Роль практичного психолога як члена команди супроводу інклюзивного процесу Міщенко М.С. - Роль практичного психолога як члена команди супроводу інклюзивного процесу](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Супрун М.О., Супрун Д.М. - Теоретико-методичні основи дослідження мотиваційної складової професійної підготовки спеціальних психологів Супрун М.О., Супрун Д.М. - Теоретико-методичні основи дослідження мотиваційної складової професійної підготовки спеціальних психологів](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Ткач О.М. - Аналіз голосових та поведінкових реакцій як складової домовленнєвого розвитку дітей раннього немовлячого віку Ткач О.М. - Аналіз голосових та поведінкових реакцій як складової домовленнєвого розвитку дітей раннього немовлячого віку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
УДК 376 (082)
ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- С.Д. Яковлєва - доктор психологічних наук, професор кафедри спеціальної педагогіки Херсонського державного університету
- І.В. Дмітрієва - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри технології державний спеціальної та інклюзивної освіти ДВНЗ ‟Донбаський педагогічний університетˮ
- В.М. Лобунець - доктор педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Редакційна колегія:
- В. Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України;
- Ю. Бондаренко, доктор педагогічних наук, професор;
- Н. Гаврилова, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Гаврилов, кандидат психологічних наук, доцент (відповідальний секретар);
- В. Гладуш, доктор педагогічних наук, професор;
- І. Демченко, доктор педагогічних наук,професор;
- Т. Докучина, кандидат педагогічних наук, доцент;
- І. Івашкевич, кандидат психологічних наук, старший викладач;
- В. Кляйн, доктор наук, доцент;
- І. Кобель, доктор наук, доцент;
- О. Константинів, кандидат педагогічних наук, старший викладач;
- Е.М. Кулеша, доктор наук, професор;
- Я. Лащік, доктор гуманітарних наук, професор;
- І. Мартиненко, доктор психологічних наук, доцент;
- О. Мартинчук, доктор педагогічних наук, професор;
- С. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- М. Панов, кандидат психологічних наук, доцент;
- О. Позднякова, кандидат педагогічних наук, доцент;
- Л. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України (науковий редактор);
- Т. Скрипник, доктор педагогічних наук, професор;
- Д. Супрун, доктор педагогічних наук, доцент;
- М. Супрун, доктор педагогічних наук, професор;
- А. Шевцов, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України;
- М. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор (головний редактор);
- С. Яковлева, доктор педагогічних наук, професор.
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол №6 від 29.04. 2021 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: Вип. 17 / за ред. М.К. Шеремет. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2021.264 с.
ISSN 2413-2578
ISSN 2706-7173 (online)
ICV 2018: 63.42
DOI 10.32626/2413-2578.2021-17
У збірнику висвітлюються питання спеціальної і інклюзивної освіти, представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних доробок вітчизняних та закордонних дослідників. Показані особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційноїрозвивальної та реабілітаційної роботи з різними віковими групами дітей з особливими освітніми
потребами як в умовах закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти, так і в процесі інклюзивного навчання та сімейного виховання.
Збірник наукових праць включено до переліку наукометричних баз данних Index Copernicus, Scholar Google.
ISSN 2413-2578
ISSN 2706-7173 (online)
ICV 2018: 63.42
DOI 10.32626/2413-2578. 2021-17
Свідотцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації серія КВ № 16428-4900Р від 13.03.2010 р.
УДК 376 (082)
ББК 74.30
© Автори статей, 2021