корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск №5 (2015)
![Золотарьова Т.В. - Характеристика дисипативних функціональних структур, які виникають у системах «Особистість» і «Дефект» Золотарьова Т.В. - Характеристика дисипативних функціональних структур, які виникають у системах «Особистість» і «Дефект»](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Ільченко О.В. - Активні форми навчання як умова професійного становлення майбутніх дефектологів-логопедів Ільченко О.В. - Активні форми навчання як умова професійного становлення майбутніх дефектологів-логопедів](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Каменщук Т.Д. - Особливості використання знаків та символів в навчанні дітей з різними порушеннями психофізичного розвитку Каменщук Т.Д. - Особливості використання знаків та символів в навчанні дітей з різними порушеннями психофізичного розвитку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Кисличенко В.А. - Логопедичний супровід сім’ї дитини з дизартричними розладами Кисличенко В.А. - Логопедичний супровід сім’ї дитини з дизартричними розладами](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Кісліцина М.В. - Оптимізм як критерій професійного вигорання педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів Кісліцина М.В. - Оптимізм як критерій професійного вигорання педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Константинів О.В. - Розвиток змісту і форм професійного трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні (друга половина ХХ ст.) Константинів О.В. - Розвиток змісту і форм професійного трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні (друга половина ХХ ст.)](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Косенко Ю.М. - Навчання історії розумово відсталих школярів у 30-40-х роках ХХ століття Косенко Ю.М. - Навчання історії розумово відсталих школярів у 30-40-х роках ХХ століття](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Кравець Н.П. - Літературні ігри і виховання розумово відсталих учнів як активних читачів Кравець Н.П. - Літературні ігри і виховання розумово відсталих учнів як активних читачів](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Кривцова О.Я. - Усне мовлення дітей середньошкільного віку із заїканням Кривцова О.Я. - Усне мовлення дітей середньошкільного віку із заїканням](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Кузьмінська Є.О. - Особливості формування звукової структури слова у розумово відсталих дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку Кузьмінська Є.О. - Особливості формування звукової структури слова у розумово відсталих дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Kulesza E.M., Bro?ek D. - Ucze? z inteligencj? ni?sz? ni? przeci?tna w szkole og?lnodost?pnej Kulesza E.M., Bro?ek D. - Ucze? z inteligencj? ni?sz? ni? przeci?tna w szkole og?lnodost?pnej](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Левицький В.Е. - До питання про формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ Левицький В.Е. - До питання про формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Лепетченко М.В. - Теоретико-методичні основи формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення Лепетченко М.В. - Теоретико-методичні основи формування здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Лопатинська Н.А. - Мовна, мовленнєва та комунікативна компетенції у студентів вищих навчальних закладів як складники фахової культури майбутнього корекційного педагога Лопатинська Н.А. - Мовна, мовленнєва та комунікативна компетенції у студентів вищих навчальних закладів як складники фахової культури майбутнього корекційного педагога](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Любчич Н.В. - Ретроспективний аналіз становлення спеціальної методики викладання мови в школах для дітей з розумовою відсталістю Любчич Н.В. - Ретроспективний аналіз становлення спеціальної методики викладання мови в школах для дітей з розумовою відсталістю](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Мартиненко І.В. - Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення Мартиненко І.В. - Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Мартинчук О.В. - Студентоцентрований підхід до підготовки фахівців з інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами Мартинчук О.В. - Студентоцентрований підхід до підготовки фахівців з інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Миронова С.П. - Використання у корекційній роботі з розумово відсталими дітьми нетрадиційних методів лікувальної педагогіки і психотерапевтичних технологій Миронова С.П. - Використання у корекційній роботі з розумово відсталими дітьми нетрадиційних методів лікувальної педагогіки і психотерапевтичних технологій](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Нечипоренко К.С. - Специфіка корекції самооцінки соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності в умовах інтернату Нечипоренко К.С. - Специфіка корекції самооцінки соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності в умовах інтернату](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Одинченко Л.К., Скиба Т.Ю. - До проблеми навчально-методичного забезпечення курсу «Географія України» в спеціальній школі для дітей з вадами інтелектуального розвитку Одинченко Л.К., Скиба Т.Ю. - До проблеми навчально-методичного забезпечення курсу «Географія України» в спеціальній школі для дітей з вадами інтелектуального розвитку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
УДК 376 (082)
ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- В.А. Гладуш - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та корекційної освіти Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара.
- С.Ю. Конопляста - доктор педагогічних наук, професор кафедри логопедії Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова.
- П.С. Атаманчук - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики викладання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
Редакційна колегія
- В.І. Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної АПН України;
- О.М. Вержиховська, кандидат педагогічних наук, доцент;
- О.В. Гаврилов, кандидат психологічних наук, доцент (науковий редактор);
- О.П. Глоба, доктор педагогічних наук, професор;
- Е. Кулєша, доктор педагогічних наук, професор;
- С.П. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- Л.М. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В.М. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної АПН України (голова редакційної колегії);
- Є.П. Синьова, доктор психологічних наук, професор;
- В.І. Співак, кандидат психологічних наук, доцент;
- С.В. Федоренко, доктор педагогічних наук, професор;
- Л.І. Фомічова, доктор психологічних наук, професор;
- О.П. Хохліна, доктор психологічних наук, професор;
- М.К. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор;
- Д.І. Шульженко, доктор психологічних наук, професор.
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол №2 від 26 лютого 2015 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Збірник наукових праць / за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова.– Вип. V. В 2-х т., том 1 – Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2015. – 348 с.
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Збірник наукових праць / за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова.– Вип. V. В 2-х т., том 2 – Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2015. – 408 с.
У збірнику наукових праць висвітлюються актуальні питання сучасної корекційної педагогіки та спеціальної психології, представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних доробок вітчизняних та закордонних дослідників. Показані особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційної-розвивальної та реабілітаційної роботи з різними віковими групами осіб з порушеннями психофізичного розвитку як в умовах дошкільних, шкільних та позашкільних спеціальних закладів, так і в процесі інклюзивного та сімейного виховання.
Збірник наукових праць адресується спеціалістам в галузі корекційної освіти, докторантам та аспірантам, усім, хто цікавиться сучасними проблемами та перспективами розвитку корекційної педагогіки та спеціальної психології.
ISSN 978-966-1
Наказом Міністерства освіти і науки України під №455 від 15.04.2014 р. збірник наукових праць «Актуальні питання корекційної освіти» включено до переліку наукових фахових видань України.
Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації серія КВ № 16428-4900Р від 13.03.2010 р.
УДК 376 (082)
ББК 74.30
© Автори статей, 2015
„Медобори-2006”, 2015