корекційної освіти
(педагогічні науки)
D?u?niewska Agnieszka, Kucharczyk Izabella, Al-Khamisy Danuta - Социально-образовательный аспект функционирования ребенка с СДВГ с точки зрения потребности многогранной систематической поддержки
Відомості про автора: Агнешка Длужневська, кандидат педагогічних наук Академії спеціальної педагогіки ім. Марії Гжегожевскої у Варшаві, Польша.
Ізабелла Кухарчик, кандидат педагогічних наук Академії спеціальної педагогіки ім. Марії Гжегожевскої у Варшаві, Польша.
Данута Аль-Хамісі, кандидат педагогічних наук Академії спеціальної педагогіки ім. Марії Гжегожевскої у Варшаві, Польша.
Метою цієї статті є продемонструвати результати польських та іноземних досліджень щодо життя та діяльності учнів з СДУГ (синдром дефіциту уваги та гіперактивності). Автори описують труднощі, що виникають у школярів, і шляхи їх подолання. Потенціал негативних наслідків СДУГ і недоліків соціальних навичок, які тягнуться за ними, показує величезну необхідність у тому, щоб якомога раніше ідентифікувати дітей з таким синдромом і втрутитись у його розвиток. Метою цієї статті є також привернути увагу до потреб ранньої діагностики проблем життя та діяльності соціо-емоційних дітей і дорослих з симптомами СДУГ і взяти активну участь у формуванні програм з втручання та попередження ескалації небажаної поведінки, що є результатом СДУГ.
Ключові слова: учень з СДУГ, підтримка, проблеми в школі.