index copernicus
+38 (03849) 2-70-64

Wenderlich M. - Co sprzyja rozwijaniu matematycznych uzdolnie? u dzieci, m?odzie?y i ludzi doros?ych? - na podstawie analizy przebiegu ?ycia wybitnych matematyk?w i wywiad?w z osobami matematycznie uzdolnionymi

21.02.2017

Wenderlich Maja. Co sprzyja rozwijaniu matematycznych uzdolnie? u dzieci, m?odzie?y i ludzi doros?ych? - na podstawie analizy przebiegu ?ycia wybitnych matematyków i wywiadów z osobami matematycznie uzdolnionymi / Maja Wenderlich // Actual problems of the correctional education: Ministry of Education and Science of Ukraine, National Pedagogical Drahomanov University, Kamyanets-Podilsky Ivan Ohyenko National University / edited by V.M. Synjov, O.V. Havrilov. – Issue 5.- Kamyanets-Podilsky: Medobory-2006, 2015.- P. 32-41

Автор дає детальний опис програми досліджень, звертає увагу на фактори, які сприяють розвитку математичного потенціалу людини і направляють її в напрямок точних наук. В статті відображені цілі та завдання досліджень. При цьому автор звертає увагу на те, що на основі інформації виникають певні категорії, які сприяють розвитку у людини математичних здібностей. Набуття певних успіхів в шкільній освіті, в шкільних конкурсах або олімпіадах часто є початком вибору напрямку вивчення математики: книги, підручники можуть впливати на розвиток інтересу до математичних дисциплін; лекції, надихаючі уроки, загальний клімат і атмосфера в школі, професійна робота можуть здійснювати значний вплив на свідомість учня, студента, професора, викликають в них бажання розвивати математичні здібності; індивідуальні інтереси і мотиви можуть також являтись великим спонукальним мотивом до поглиблення знань. Крім того, у статті представлені заходи, які з успіхом можна застосувати в педагогічній практиці. Ці заходи можуть мати значний вплив на організацію освіти молодших та старших школярів, студентів і аспірантів, сприятливо впливаючи на їх подальші наукові досягнення.

Ключові слова: математичні здібності, спеціальна педагогіка, видатні математики, розвиток, особистість, напрямок, вплив, свідомість.