корекційної освіти
(педагогічні науки)
Котормус О. - Інтеграційна освіта у перцепції батьків
У представленій статті, котра поділена на умовні дві частини, автор розкриває на прикладі власних досліджень, як батьки сприймають ідею інтеграційного навчання. Досліджень, які показують ставлення батьків до реалізації ідеї інтеграційного навчання або ж описують їхні відчуття і погляди, пов’язані із досвідом у цій формі навчання їхніх дітей, є небагато. В першій частині статті автор приходить до висновку, що підхід, сповнений позитивного сприйняття, тепла, чуйності i любові стимулює досягнення у розвитку дитини, її інтелектуальну і фізичну вправність. Задоволення основної потреби дитини – потреби у безпеці – захищає її від страху в суспільних контактах.
В другій частині статті представлено результати власних досліджень батьківських підходів щодо дітей з інтелектуальною неповносправністю та підходу батьків до дітей з рівнем інтелектуального розвитку в нормі. В висновках, серед матерів не виявлено відмінності між середніми, що може бути пов’язано із в загальному більшою, ніж у батьків, тенденцією до здійснення контролю над дитиною, незалежно від того, хвора вона чи здорова.
Ключові слова: сім'я, дитина, інвалідність, класи інтеграційні.