корекційної освіти
(педагогічні науки)
Випуск №6 (2015)
![Каньоса Н.Г. - Підготовка майбутніх педагогів початкової школи до роботи з дезадаптованими дітьми Каньоса Н.Г. - Підготовка майбутніх педагогів початкової школи до роботи з дезадаптованими дітьми](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Коваленко В.Є. - Результати впровадження програми корекції порушень емоційного розвитку в учнів індивідуальної форми навчання з розумовою відсталістю Коваленко В.Є. - Результати впровадження програми корекції порушень емоційного розвитку в учнів індивідуальної форми навчання з розумовою відсталістю](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Коваль Н.І., Коган О.В. - Підготовка студентів до громадянського виховання школярів з особливостями психофізичного розвитку Коваль Н.І., Коган О.В. - Підготовка студентів до громадянського виховання школярів з особливостями психофізичного розвитку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Ковальчук Г.П. - Гуманізація управління інноваційними процесами у системі шкільної освіти Ковальчук Г.П. - Гуманізація управління інноваційними процесами у системі шкільної освіти](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Ковальчук І.І. - Співпраця батьків розумово відсталих дітей старшого дошкільного віку з дошкільним навчальним закладом Ковальчук І.І. - Співпраця батьків розумово відсталих дітей старшого дошкільного віку з дошкільним навчальним закладом](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Колишкін О.В. - Соціальна реабілітація як важлива галузь соціалізації осіб з обмеженими можливостями Колишкін О.В. - Соціальна реабілітація як важлива галузь соціалізації осіб з обмеженими можливостями](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Коломоєць Н.Т. - Каністерапія як допоміжний альтернативний засіб спілкування дітей із розладами аутистичного спектра Коломоєць Н.Т. - Каністерапія як допоміжний альтернативний засіб спілкування дітей із розладами аутистичного спектра](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Kulesza E.M. - Ucze? ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole podstawowej i gimnazum w latach 2000-2013 w polskim systemie o?wiaty Kulesza E.M. - Ucze? ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole podstawowej i gimnazum w latach 2000-2013 w polskim systemie o?wiaty](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Лісова Л.І. - Характеристика поетапного формування навчальної діяльності в молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач Лісова Л.І. - Характеристика поетапного формування навчальної діяльності в молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Лопатіна Г.О. - Науково-методичний супровід впровадження інновацій у систему корекційної освіти регіону Лопатіна Г.О. - Науково-методичний супровід впровадження інновацій у систему корекційної освіти регіону](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Ляшенко А.Н., Ляшенко А.А. - Основные направления работы школы по профилактике девиантного поведения у учащихся с нарушениями интеллекта Ляшенко А.Н., Ляшенко А.А. - Основные направления работы школы по профилактике девиантного поведения у учащихся с нарушениями интеллекта](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Макаренко І.В. - Сучасний зміст логопедичного супроводу розумово відсталих школярів в умовах інклюзивного навчання Макаренко І.В. - Сучасний зміст логопедичного супроводу розумово відсталих школярів в умовах інклюзивного навчання](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Максименко Н.В. - Ознайомлення з основами безпеки життєдіяльності учнів молодших класів з порушеним інтелектом у корекційно-виховній роботі Максименко Н.В. - Ознайомлення з основами безпеки життєдіяльності учнів молодших класів з порушеним інтелектом у корекційно-виховній роботі](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Мілевська О.П. - Застосування структурного аналізу розуміння тексту у навчанні учнів із затримкою психічного розвитку Мілевська О.П. - Застосування структурного аналізу розуміння тексту у навчанні учнів із затримкою психічного розвитку](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Омельченко М.С. - Дослідження основних показників підготовленості до школи дітей з порушенням інтелекту Омельченко М.С. - Дослідження основних показників підготовленості до школи дітей з порушенням інтелекту](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Опалюк О.М. - Особливості впровадження нетрадиційних технік образотворчого мистецтва в прикладні методики соціальної роботи Опалюк О.М. - Особливості впровадження нетрадиційних технік образотворчого мистецтва в прикладні методики соціальної роботи](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Панченко Т.Л. - Організація домашньої самостійної навчальної роботи учнів з інвалідністю в умовах інклюзії Панченко Т.Л. - Організація домашньої самостійної навчальної роботи учнів з інвалідністю в умовах інклюзії](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Парфьонова Г.І. - Теоретико-методичні основи формування усного зв’язного мовлення у дітей із моторною алалією Парфьонова Г.І. - Теоретико-методичні основи формування усного зв’язного мовлення у дітей із моторною алалією](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Присакар В.В. - Управління процесом національного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах Присакар В.В. - Управління процесом національного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
![Рибкіна Т.О. - Форми позакласної роботи з дітьми, які мають обмежені можливості здоров’я Рибкіна Т.О. - Форми позакласної роботи з дітьми, які мають обмежені можливості здоров’я](http://aqce.com.ua/img/no_foto.png)
УДК 376 (082)
ББК 74.30
А-43
Рецензенти:
- В.А. Гладуш доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та корекційної освіти Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара.
- Марек Палюх доктор габілітований гуманітарних наук Жешувський університет м. Жешув, Польща.
- М.І. Супрун доктор педагогічних наук, професор кафедри психопедагогіки Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова.
- П.С. Атаманчук доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики викладання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
Редакційна колегія
- В.І. Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної АПН України;
- О.М. Вержиховська, кандидат педагогічних наук, доцент;
- О.В. Гаврилов, кандидат психологічних наук, доцент (науковий редактор);
- О.П. Глоба, доктор педагогічних наук, професор;
- Е. Кулєша, доктор педагогічних наук, професор;
- С.П. Миронова, доктор педагогічних наук, професор;
- Л.М. Руденко, доктор психологічних наук, професор;
- В.М. Синьов, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної АПН України (голова редакційної колегії);
- Є.П. Синьова, доктор психологічних наук, професор;
- В.І. Співак, кандидат психологічних наук, доцент;
- С.В. Федоренко, доктор педагогічних наук, професор;
- Л.І. Фомічова, доктор психологічних наук, професор;
- О.П. Хохліна, доктор психологічних наук, професор;
- М.К. Шеремет, доктор педагогічних наук, професор;
- Д.І. Шульженко, доктор психологічних наук, професор.
Друкується за ухвалою Вченої ради Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (протокол № 9 від 24 вересня 2015 року)
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 6, у 2 т./ за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова.– Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2015. – T.1. - 328 с.
А-43 Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 6, у 2 т./ за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова.– Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2015. – T.2. - 330 с.
ISSN 2413-2578
ICV 2014: 29.63
У збірнику наукових праць висвітлюються актуальні питання корекційної освіти, представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних доробок вітчизняних та закордонних дослідників. Показані особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційної-розвивальної та реабілітаційної роботи з різними віковими групами осіб з порушеннями психофізичного розвитку як в умовах дошкільних, шкільних та позашкільних спеціальних закладів, так і в процесі інклюзивного навчання та сімейного виховання.
Збірник наукових праць адресується спеціалістам в галузі корекційної освіти, докторантам та аспірантам, усім, хто цікавиться сучасними проблемами та перспективами розвитку корекційної педагогіки та спеціальної психології.
ISSN 2413-2578
ICV 2014: 29.63
Наказом Міністерства освіти і науки України під №455 від 15.04.2014 р. збірник наукових праць «Актуальні питання корекційної освіти» включено до переліку наукових фахових видань України.
Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації серія КВ № 16428-4900Р від 13.03.2010 р.
УДК 376 (082)
ББК 74.30
© Автори статей, 2015