корекційної освіти
(педагогічні науки)
Гаврилова Н.С. - Методика корекції порушень артикуляційної моторики кінестетичного типу
У статті подано нейропсихологічну характеристику кінестетичного фактору, охарактеризовано особливості порушення кінестетичного праксису у дітей з порушеннями мовлення та визначено його роль у формуванні вимови фонем у дітей, а також описано загальні правила корекції порушень артикуляційної моторики чутливого кінестетичного типу, комплекси вправ спрямовані на формування уявного образу фонем та методичні рекомендації щодо їх застосування.
Матеріали подані у статті є результатом проведеного нами прикладного дослідження метою якого було сформувати та апробувати комплекс вправ спрямованих на корекцію порушень артикуляційної моторики кінестетичного типу та описати методику їх застосування. В цілому було сформовано 17 комплексів вправ, окремі зразки яких також подані у статті.
Ключові слова: кінестетичний праксис, порушення артикуляційної моторики кінестетичного типу, методика корекції.