Актуальні питання
корекційної освіти
(педагогічні науки)
корекційної освіти
(педагогічні науки)
Авторам!
Актуальні питання корекційної освіти (.doc)
Статті приймаються двічі на рік на електронну пошту actualpce@ukr.net
Ружицька Л.І. - Характеристика труднощів у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
15.08.2018
На сучасному етапі розвитку корекційної освіти визначено, що труднощі засвоєння арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення обумовленні недорозвитком у них базових психічних процесів пізнавальної діяльності. А тому, помилки в процесі розв’язування арифметичних задач у цієї категорії дітей виникають на усіх етапах її розв’язування. Не зважаючи на те, що було виявлено окремі особливості засвоєння навчального матеріалу дітьми з тяжкими порушеннями мовлення та причини, ця проблема не втратила своєї актуальності і сьогодні.
Ключові слова: аналіз, арифметична задача, відповідь, мислення, розв’язування, синтез, скорочений запис, типи задач.
Статистика
кількість переглядів787
кількість завантажень305
Ще статті цього автора
Пошук за ключовими словами