Актуальні питання
корекційної освіти
(педагогічні науки)
корекційної освіти
(педагогічні науки)
Авторам!
Актуальні питання корекційної освіти (.doc)
Статті приймаються двічі на рік на електронну пошту actualpce@ukr.net
Ружицька Л.І. - Характеристика типів труднощів при читанні арифметичної задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
21.08.2018
У статті подано результати дослідження типів труднощів при читанні арифметичної задачі молодшими школярами з ТПМ. Визначено, що на етапі читання змісту арифметичної задачі у молодших школярів з ТПМ виникали два типи труднощів: неточність читання та недостатня цілісність читання.
Ключові слова: аграматизми, арифметична задача, артикуляція, недостатня цілісність читання, неточність читання, семантичний, читання.
Статистика
кількість переглядів659
кількість завантажень333
Ще статті цього автора
Пошук за ключовими словами